Gjest Starya Skrevet 3. juli 2003 #21 Skrevet 3. juli 2003 Nå har jeg funnet ut at det abonnementet jeg fikk i fjor var et med hastighet på 384 og fri nedlasting. Dette abonnementet finnes ikke lenger, så dersom jeg flytter får jeg ikke overføre dette til ny bosted, da MÅ jeg bytte til abonnement. Jeg ender da opp med et abo. med en hastighet på 704 og 10 Gb nedlasting. For samme pris.
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #22 Skrevet 3. juli 2003 Hvis du bruker mer enn 6Gb i måneden lønner det seg å velge det abonnementet som gir deg 10Gb. Hastigheten er lik for begge to. Jeg har 1Gb nedlastning, og kjøper fem og fem Gb ekstra i slengen. Hilltil i år har vi brukt ca 8Gb ekstra. For oss lønner det billigste alternativet seg altså foreløpig. Har forøvrig ingen ting å utsette på Telenor som ADSL-leverandør. Påloggingsserveren deres var ute av drift i to timer i april, ellers ingen problemer av noe slag.
Gjest Starya Skrevet 3. juli 2003 #23 Skrevet 3. juli 2003 Jeg har alt sagt ja til det tilbudet du nevner, skulle få det uten bindingstid. Ungen spiller litt på nett så da trenger vi mer enn 1 Gb, jeg tviler dog på at vi kommer over 6 Gb noen måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå