Gå til innhold

Han fikk meldinger av en annen jente...

Anbefalte innlegg

Gjest thejealousgirlfriend
Skrevet

I kveld, like før kjæresten min skulle legge seg tikka den inn en melding.

Han leste den, ble litt stille før han flirte litt brydd og viste meg meldingen mens han sa "det er en tullemelding!"

I meldingen fra en jente sto det at hun takka for sist de møttes, at hun ikke klarer å glemme alt han gjorde med henne osv.

Jeg tok mobilen fra han og svarte henne.

Hun fortsatte å skrive, sa at hun gledet seg til å møte han igjen. Jeg svarte:

"Du er velkommen til meg og dama på fredag."

Da svarte hun

"Du sa du var lei henne forrige gang vi møttes?"

Kjæresten min gikk bare og la seg, sa det bare var tull og lot meg sitte der med mobilen og svare dette kvinnemennesket.

Jeg er ganske sjalu nå og vet ikke helt om hans reaksjon bare skal roe meg ned og få meg til å tro det er tull, eller om det faktisk er en idiotisk jente som tuller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjæresten din at du svarte henne og fikk svar?

Skrevet
Så kjæresten din at du svarte henne og fikk svar?

Ja, han satt bare ved siden av meg før han la seg.

Gjest Gnuffisen
Skrevet

Kjenner han henne godt? Vet du hvem det er??

For, hvis det er noen han kjenner veldig godt, kan det jo være at hun bare tuller med ham.. Har noen sånne venner selv..

Men, lureste er vell kanskje å spørre han??

Skrevet
Ja, han satt bare ved siden av meg før han la seg.

Hmm... Hadde blitt skeptisk selv, men nå vet ikek jeg hva slags type kjæresten din er. Om han kunne funnet på å tulle med sånt.

Skrevet
Hmm... Hadde blitt skeptisk selv, men nå vet ikek jeg hva slags type kjæresten din er. Om han kunne funnet på å tulle med sånt.

Jeg spurte kjæresten min hvem hun er og han sa hun bare var en jente han hadde møtt på nett. (Det var sånn jeg møtte han...)

Grunnen til at jeg blir usikker er fordi han sa til en venninne av seg for et halvt år siden at det ikke gikk bra mellom oss og sånne ting, så når en jente plutselig skriver at han har sagt han er lei meg så virker jo det som noe han kunne sagt.

Jeg ser i utgangspunktet ikke for meg at han er av den utro typen, men da jeg flørta med han på nett før vi møttes (for ca 4 år siden) så flørta han med mange. Jeg har funnet bilder av diverse som han har fått tilsendt på dataen.

Jeg blir usikker fordi jeg skjønner om han er lei meg og vil møte andre fordi jeg går gjennom en vanskelig fase hvor jeg sikkert er veldig krevende mesteparten av tiden.

Skrevet
Kjenner han henne godt? Vet du hvem det er??

For, hvis det er noen han kjenner veldig godt, kan det jo være at hun bare tuller med ham.. Har noen sånne venner selv..

Men, lureste er vell kanskje å spørre han??

hvem er det som tuller med sånt da ? hørtes veldig rart ut spør du meg. enten så er denne jenta helt psyko som finner på noe sånt, eller så juger typen din.

Skrevet

Nå sitter nok noen av tjommiene hans og flirer fordi de tror han gikk på den der, og at de har avslørt noe. Så om litt vil ryktet om at typen din har noen på si, spre seg over bygda, bare foordi du nørte oppunder, og ikke ringte istedenfor.

Om et år eller to, når ryktene deg, via ei venninne som hører noe på bygda. Du vil jo alltid være den siste som får vite sånt. Da har du glemt denne episoden, og lager et helvet for ham. Han blir pisslei ditt ubegrunnede sjalusidilerium, og forlater deg. Han syns det er uholdbart å få så mye pes for noe han er uskyldig i.

Tenk på det, når du sitter der alene, oppløst i tårer, mens typen går lykkelig hånd-i-hånd med sin nye flamme, at dette har du sørget for selv, ved å bruke sms istedenfor hodet...

Skrevet
hvem er det som tuller med sånt da ? hørtes veldig rart ut spør du meg. enten så er denne jenta helt psyko som finner på noe sånt, eller så juger typen din.

Det samme tenkte jeg.

Hvem faen gjør sånt med folk som har kjæreste? Tenk om jeg hadde sett meldingen uten å vite at det evt var tull...

Skrevet
Nå sitter nok noen av tjommiene hans og flirer fordi de tror han gikk på den der, og at de har avslørt noe. Så om litt vil ryktet om at typen din har noen på si, spre seg over bygda, bare foordi du nørte oppunder, og ikke ringte istedenfor.

Om et år eller to, når ryktene deg, via ei venninne som hører noe på bygda. Du vil jo alltid være den siste som får vite sånt. Da har du glemt denne episoden, og lager et helvet for ham. Han blir pisslei ditt ubegrunnede sjalusidilerium, og forlater deg. Han syns det er uholdbart å få så mye pes for noe han er uskyldig i.

Tenk på det, når du sitter der alene, oppløst i tårer, mens typen går lykkelig hånd-i-hånd med sin nye flamme, at dette har du sørget for selv, ved å bruke sms istedenfor hodet...

Takk for et ekstremt idiotisk svar.

Var dette ment som en "tankevekker"?

Skrevet

Der forandret du hele scenariet mens jeg skrev. Jaja. Da flippet vel hu dama ut da. Dere jenter er ikke helt god, alltid.

Hadde han hatt noe å skjule, ville han sletta meldingen, og tatt en nødløgn om en tjommi som inviterte til fest, ellerno.

Slapp av.

Dessuten: Hvis du traff fyren på nettet, så har du åtte dagers angrefrist, hvis han er uskadd og i orginalforpakning...

Skrevet

AU, den svei..

Skrevet
Der forandret du hele scenariet mens jeg skrev. Jaja. Da flippet vel hu dama ut da. Dere jenter er ikke helt god, alltid.

Hadde han hatt noe å skjule, ville han sletta meldingen, og tatt en nødløgn om en tjommi som inviterte til fest, ellerno.

Slapp av.

Dessuten: Hvis du traff fyren på nettet, så har du åtte dagers angrefrist, hvis han er uskadd og i orginalforpakning...

Aha, I see... Du er en sånn artigper du?

Skrevet
Det samme tenkte jeg.

Hvem faen gjør sånt med folk som har kjæreste? Tenk om jeg hadde sett meldingen uten å vite at det evt var tull...

jeg hadde spurt ham om det i morgen, og hvis han fortsatt hadde sagt at det var tull så hadde jeg sagt ifra at jeg ikke synes det er greit å tulle om sånt. Hvis han får noen flere meldinger fra henne så hadde jeg ringt henne opp og spurt hva f*** hun driver med. Det må da virkelig gå an å ta opp sånne ting med kjæresten sin uten at man skal bli fremstilt som sykelig sjalu.

Gjest til deg
Skrevet

Han får tilsendt bilder av damer han chatter med og denne jenta skriver at han har sagt at han er lei av deg (el lignende)...?

Når du har blitt bedratt noen ganger, så skjønner du at dette ikke er som det skal være. Kanskje det er på tide å definere grensene for forholdet, hvis dere ikke allerede har gjort det. Det er vel ikke greit å gå rundt å spøke om at man er lei kjæresten til ukjente folk? Tviler på at det er spøk da, men...

Hvis han ikke respekterer forholdet deres, så finn deg en som FORTJENER deg.

Gjest Gjest_Lille_*
Skrevet
Han får tilsendt bilder av damer han chatter med og denne jenta skriver at han har sagt at han er lei av deg (el lignende)...?

Når du har blitt bedratt noen ganger, så skjønner du at dette ikke er som det skal være. Kanskje det er på tide å definere grensene for forholdet, hvis dere ikke allerede har gjort det. Det er vel ikke greit å gå rundt å spøke om at man er lei kjæresten til ukjente folk? Tviler på at det er spøk da, men...

Hvis han ikke respekterer forholdet deres, så finn deg en som FORTJENER deg.

Jeg signer denne. Jeg hadde ikke klart å finne en eneste ting som hadde vært morsomt med den situasjonen.

:klemmer: til deg, TS.

Gjest psteusf
Skrevet

For noen år tilbake fant jeg en logg på msn mellom min kjæreste og ei dame han kjente. Jeg har lyst på deg, jeg vil slikke deg, tenker på deg, vil kysse deg osv, skrev kjæresten min. Han skrev at han var lei av kjæresten sin, altså meg.

Jeg flippa ut da jeg leste dette.

Han forklarte meg at det bare var tull. Og jeg trodde selvsagt på han.

Et år senere gikk han skrittet fullt ut og var fysisk utro.

Hva får du gjort? Du kan ikke ha han i bånd. Dersom han har stort behov for å flørte rundt, og gi inntrykk av at han er i et dårlig forhold så er nok ikke du den riktige for han.

Det er så lett å si at det bare er tull.

Skrevet

Hva med å ringe henne en gang han ikke er i nærheten og spørre hva hun mente? Om du er i tvil om kjæresten din er ærlig eller ikke er jo det eneste måten å få svar på. Hun kan jo lyve hun også selvfølgelig, men verdt et forsøk kanskje?

Skrevet

Skjønner ikke poenget med å tulle om noe slikt. Hvordan er det morsomt? Er det en intern spøk? Uansett, be han forklare. Slik du skriver det, så virker det jo som at han ble tatt på fersken, og feier det unna med en ulogisk forklaring. Ikke la han slippe unna med det. Enten må du få en mer utdypende forklaring, eller så får han si sannheten hvis det er løgn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...