Gå til innhold

Flekker på støvletter i uekte skinn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par lysebrune støvletter i uekte skinn som har fått (tror det er det ihvertfall) oljeflekker på seg :( Vet ikke hvordan jeg skal få de vekk! Det er ikke særlig pent å se på. Prøvde å gni de inn med sånn "First Price-zalo" og skylle av, men det fungerte ikke.. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mild flekkfjerningsspray? Har kjøpt en på Jernia en gang som skal funke på alle overflater som tåler vann, og den tok saltflekkene på skinnstøvlettene mine kjempefint :jepp:

Skrevet

Kan man impregnere kunstskinnstøvletter? :sjenert:

Skrevet
Kan man impregnere kunstskinnstøvletter? :sjenert:

Ja det kan man! - jeg ble anbefalt det på Bianco!

Skrevet

Hvis man skal impregnere kunstskinnstøvletter må man bruke produkt egnet for dette, ikke produkt egnet for ekte skinn :)

DET ble nemlig jeg tipset om på Bianco ;)

Skrevet
Hvis man skal impregnere kunstskinnstøvletter må man bruke produkt egnet for dette, ikke produkt egnet for ekte skinn :)

Ok! Takk. :)

Skrevet
En mild flekkfjerningsspray? Har kjøpt en på Jernia en gang som skal funke på alle overflater som tåler vann, og den tok saltflekkene på skinnstøvlettene mine kjempefint :jepp:

Skal prøve det! Takk :)

Skrevet (endret)

Det visste tydligvis ikke butikkdama på den Bianco-butikken der jeg fikk tipset :)

Takk for infoen.

Endret av Solstorm
Skrevet

Andre plasser som selger dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...