Bomullstrusa Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Har et par lysebrune støvletter i uekte skinn som har fått (tror det er det ihvertfall) oljeflekker på seg Vet ikke hvordan jeg skal få de vekk! Det er ikke særlig pent å se på. Prøvde å gni de inn med sånn "First Price-zalo" og skylle av, men det fungerte ikke.. Noen tips?
Kihn Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 En mild flekkfjerningsspray? Har kjøpt en på Jernia en gang som skal funke på alle overflater som tåler vann, og den tok saltflekkene på skinnstøvlettene mine kjempefint
Ambivalent Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Kan man impregnere kunstskinnstøvletter?
Solstorm Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Kan man impregnere kunstskinnstøvletter? Ja det kan man! - jeg ble anbefalt det på Bianco!
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Hvis man skal impregnere kunstskinnstøvletter må man bruke produkt egnet for dette, ikke produkt egnet for ekte skinn DET ble nemlig jeg tipset om på Bianco
Ambivalent Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Hvis man skal impregnere kunstskinnstøvletter må man bruke produkt egnet for dette, ikke produkt egnet for ekte skinn DET ble nemlig jeg tipset om på Bianco Ok! Takk.
Bomullstrusa Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2009 En mild flekkfjerningsspray? Har kjøpt en på Jernia en gang som skal funke på alle overflater som tåler vann, og den tok saltflekkene på skinnstøvlettene mine kjempefint Skal prøve det! Takk
Solstorm Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 (endret) Hvis man skal impregnere kunstskinnstøvletter må man bruke produkt egnet for dette, ikke produkt egnet for ekte skinn DET ble nemlig jeg tipset om på Bianco Det visste tydligvis ikke butikkdama på den Bianco-butikken der jeg fikk tipset Takk for infoen. Endret 15. februar 2009 av Solstorm
trulta_ Skrevet 19. februar 2009 #9 Skrevet 19. februar 2009 En mild flekkfjerningsspray? Har kjøpt en på Jernia en gang som skal funke på alle overflater som tåler vann, og den tok saltflekkene på skinnstøvlettene mine kjempefint Andre plasser som selger dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå