Gå til innhold

Budsjett

VinterBrud09

Anbefalte innlegg

Gjest hopeful
Skrevet

Enig! Hvilken ringer skal dere ha, siden de koster såå mye?

Gjest Gjest igjen
Skrevet
Vi skal ha 3retter.

Forrett: Kremet Røkelaks

Hovedrett: Svin indrefilet

Dessert: Tilslørte bondepiker

Får en kokk fra hotellet som skal lage all mat. Tar det på si så det ble en del rimeligere.

Det var veldig billig :) Heldig dere jo. Så mat til 60prs, 3 rettes for 9000,-? :jepp:

Skrevet

Så ryddig og oversiktlig budsjett, ser ut som du har fått med det meste.

Skrevet
Det var dyre gifteringer! :hakeslepp:

Forlovelsesringene kostet 30.000kr. Min i hvittgull med Rosa og hvite diamanter. Hans i kun hvitt gull. Ganske tunge og brede ringer...

Men disse kjøpte han så kan vel kanskje utelukke det av budsjettet... :P

10.000kr for gifteringer i gull. Er det så mye da?

Er designringer det også. Maken til forlovelsesringene. Bare tynne. Så vi kan bruke begge sammen. En tykk og en tynn...

Skrevet
Forlovelsesringene kostet 30.000kr. Min i hvittgull med Rosa og hvite diamanter. Hans i kun hvitt gull. Ganske tunge og brede ringer...

Er designringer det også. Maken til forlovelsesringene. Bare tynne. Så vi kan bruke begge sammen. En tykk og en tynn...

Høres lekre ut. Nei,synes ikke det var veldig dyrt.

Skrevet (endret)
Enig! Hvilken ringer skal dere ha, siden de koster såå mye?

Det er Saint Maurice ringer. Brede i hvitt gull. Min med stjernedryss i rosa og hvite diamanter. Link til siden: Saint Maurice ringer

Gifteringene skal være uten diamanter og i gull.

Prøver å legge inn bilde... tatt med tlf så er ikke så bra...

http://img25.imageshack.us/img25/2205/forl...esringermb3.jpg

img-tagger fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Jeg synes også de ringene er sjikkelig billige assa. Skjønner lett at du glemte å ta med dem. :jepp:

Og ellers.....da synes jeg det er sjikkelig lurt å inkludere det man allerede har kjøpt i budsjettet....da unngår man budsjettsprekk.

Hvorfor kjøper du ikke alt først...og setter opp budsjett etterpå? :klø:

Skrevet
Jeg synes også de ringene er sjikkelig billige assa. Skjønner lett at du glemte å ta med dem. :jepp:

Og ellers.....da synes jeg det er sjikkelig lurt å inkludere det man allerede har kjøpt i budsjettet....da unngår man budsjettsprekk.

Hvorfor kjøper du ikke alt først...og setter opp budsjett etterpå? :klø:

Kunne godt gjort det. satt en topp på 200.000kr.... men greit å ha litt oversikt over hva det vil koste....

Regnet ikke med forlovelsesringene i budsjettet siden det var til forlovelsen og ikke bryllupet. De skal ikke gå av bryllupskontoen...

Og gifteringene hadde jeg rett og slett glemt! :(

Derfor jeg la det ut her. For å få litt tips om hva jeg kunne ha glemt.... Er en GOD del å huske på og fort og glemme noe!

Skrevet
Regnet ikke med forlovelsesringene i budsjettet siden det var til forlovelsen og ikke bryllupet. De skal ikke gå av bryllupskontoen

Neivel. :)

shit! glemte gifteringene....

vi skulle egentlig bruke forlovelsesringene vi akkurat har kjøpt. der ble det 40.000kr til på budsjettet

Sånn kan det gikk. :)

Skrevet

Ja, det er mange ting å huske på under forberedelsene. Men det er verdt det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...