Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2003 #1 Skrevet 1. juli 2003 Hvor gjorde du det? Hva kostet det? Hvor lenge måtte du gå med bandasjen? Bivirkninger? Er det farlig? Ekkelt å gjøre det? Jeg vil gjøre dette!!!
Gjest Embla s Skrevet 1. juli 2003 #2 Skrevet 1. juli 2003 Ja, jeg har operert nesen!! Jeg hadde veldig skjev nesevegg, og opererte dette. Altså ikke kosmetisk, slik jeg regner med at du mener, men det kunne like gjerne vært det, for legen gikk inn og gjorde ting med selve nesekonstruksjonen. Slik han ville gjort om det var for kosmetiske grunner. Uff. Det var ikke gøy. Har fortrengt det faktisk. Bedøvelsen: kjente ting steder jeg ikke ante det gikk ann å føle (stappet filler langt inn i hodet mitt..) Og den følelsen mens han holdt på med spett og hammer (faktisk..) Og etterpå: Fantastisk vondt lenge... Jeg hadde aldri gjort noe slik igjen.
Browneyes Skrevet 2. juli 2003 #3 Skrevet 2. juli 2003 Jeg har ikke operert nesen selv, men har 3 i min bekjentskapskrets som har operert nesen, alle pga skjev nesevegg. De har alle samme erfaring som deg Embla s, de vil helst glemme hele operasjonen. 2 av dem fikk store tamponger opp i nesa som de måtte gå med, mens den tredje fikk skinner. Felles for alle 3 var at de synes det var grusomt og neppe hadde utført operasjonen hvis de hadde visst hvordan det ble. Det verste for 2 av dem er at de har fått tilbake de samme problemene de hadde før operasjonen, dvs tett nese, stadige bihulebetennelser og snorking.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #4 Skrevet 2. juli 2003 Jeg kjenner en som gjorde det fordi han hadde "ørnenese" og han ble kjempefin. Han sa ikke noe om hvor vondt det gjorde.. han fikk gjort det privat, og gikk med bandasje i en uke.. Nå er han fin, og har ingen problemer.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 2. juli 2003 #5 Skrevet 2. juli 2003 Knuste nesen i en aldri så liiten bilulykke, veggen er skjev og alt er bare jalla. Skulle vært operert for herrens mange år siden, men nettopp pga det folk forteller om hvor vondt det er - så vegrer jeg meg. Denne tråden gjorde deg egentlig ikke så mye bedre ...men jeg må gjøre noe med det, det plager meg veldig både fysisk og psykisk. Kan heller ikke unngå å tenke på selve uhellet, og det er litt kjipt - siden det hele kunne gått så absolutt mye værre.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #6 Skrevet 2. juli 2003 Pøh- det var da ikke vondt i det hele tatt. Bare les mitt svar på det samme spørsmålet i et innlegg lenger ned på siden..Nå er jeg lei av at det samme spørsmålet dukker opp igjen når JEG jo har svart! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2003 #7 Skrevet 2. juli 2003 slapp av litt da, det syntes ikke så godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå