Gå til innhold

kraftig juicemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurte på om noen kan abefale en kraftig juicemaskin, jeg mener en sånn maskin som man kan hive oppi et het eple, ananas, appelsin osv så kommer det ut som juice, og jeg har blender, men vil ha en skikkelig kraftig sak. =)

Skrevet

PHILIPS HR1865 JUICER fåes hos expert til 1999 kr, og er veldig bra. :)

PHILIPS HR1858 JUICER SORT fåes samme sted, men til 999 kr.

Jeg ville helt klart gått for den første.

Skrevet

Jeg har Power Juicer Elite fra TV Shop. Den er veldig enkel i bruk og effektiv. Lager juice av det meste :) Takler både epler og gulrot.

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_vibeke_*
Skrevet

Hei:) har akkurat selv kjøpt en på elkjøp fra obh nordia til 899, den presser nesten alt fra kålrabi til mango å hele epler og gulerøtter:) så nå kikker jeg bare etter flere oppskrifter så jeg blir superr sunn...he he he;))

Skrevet
Hei:) har akkurat selv kjøpt en på elkjøp fra obh nordia til 899, den presser nesten alt fra kålrabi til mango å hele epler og gulerøtter:) så nå kikker jeg bare etter flere oppskrifter så jeg blir superr sunn...he he he;))

den så fin ut.. Skreller du frukten før du putter den i, eller ordner maskinen alt?

Hvilke frukter pleier du å blande sammen da?

Skrevet

Jeg anbefaler en fra philips. Den er billig, og man kan fint stappe nedi hele epler og gulerøtter. Mye for pengene. Jeg kjøpte min for en stund siden, så det er sikkert andre versjoner på markedet nå. Jeg har HR1854 ihvertfall. Fikk med dvd fra en jeg ikke husker navnet på nå:P Han viser mange oppskrifter etc på den dvd'en.

Denne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...