Gå til innhold

nettdating og meldinger

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Nå har jeg lest flere steder her på singelforumet at jenter får massevis av meldinger fra menn hvis de er på en nettdatingside. Jeg er en jente i slutten av 20årene som har hatt profil på match i ca en måned. De overveldnende mange meldingene har ikke jeg sett noe til. Det er heller ikke målet, jeg vil heller sile ut de som ikke er interessante allerede før de skriver til meg. Så profilen min er muligens mer "spisset" enn jenter på min alder som ser etter det samme. I stedet for å skrive at jeg er snill, reflektert, omsorgsfull og ærlig, skriver jeg heller hva jeg liker å gjøre, at jobben min tar mye tid og at den jeg søker også bør være aktiv. Jeg har også lastet opp flere bilder, og er sikker på at jeg ikke ser ut hverken som et takras eller en bimbo.

Jeg er kresen, og av de meldingene jeg har fått (3 stk) var to stk langt utenfor målgruppen og den tredje for langt unna geografisk. For å få kontakt med noen interessante gutter har jeg skrevet noen meldinger. De jeg har skrevet meldinger til er valgt ut fordi de hadde en interessant profil, OG fordi det virker som de ser etter noe av det som jeg har å tilby. Jeg gidder ikke bruke energi på å få kontakt med gutter er interessert i noe helt annet, samme hvor godt jeg liker profilen deres. Men jeg får ikke svar! Hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som en mann som er bruker av en datingside eller to, det finnes endel profiler der ute som jeg ikke tør ta kontakt med, siden de ser *for* gode ut, tenker litt for meg selv, hva skulle hun da se i meg?

Vil tro at det er kanskje er noe av det samme som du sliter med, at du på en måte skremmer bort potensielle menn som er villige til å sende meldiner, siden de tror at du får mange nok fra før av.

Dog, det kan jo bare være kun meg som tenker på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Det tar ofte litt tid før man får svar, så det kan godt hende svaret kommer senere, men man får selvsagt ikke svar hver gang. Selv om jeg får en del meldinger der de fleste helt uinteressante så jeg skriver nesten bare med gutter det er jeg som tar initiativ med uansett. Hvorfor du får så lite meldinger vet jeg ikke, men det er viktig å være litt aktiv der så folk ser deg online, også besøke en del profiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...