Lemming Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Vel, jeg flytta fra en plass til en annen i høst, og nå greier jeg ikke å finne skibuksa mi. Har lett og lett og lett. Vet dere noen nettbutikker hvor jeg kan få kjøpt meg en god vinterbukse? Her er ofte over -10 grader, og jeg går tur i fjellet med ungen i timesvis, så vanlig overtrekkbukse er ikke godt nok. Helst vil jeg ha bukser som er rimelige, da jeg ikke kjøper klær som koster 1000kroner + uten mulighet for å prøve på. Forslag?
Strix Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Hmm, jeg hadde tenkt å forslå en Bergans bukse, vet om noen nettbutikker da, men de koster vel gjerne rundt 1000-lappen for de billigste... Ellers fins det vel å få kjøpt vinterbukser hos H&M og Ellos ol. Men de er kanskje ikke gode nok
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Stormberg er bra og ok pris...sjekk deres egen nettbutikk, se og på XXL.no, ofte bra priser der. Eller hva med Wistex?? Eg har kjøpt endel vinterklær der...har to bukser fra Ultimo som er gode...og i kaldt vær:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå