Gjest Gjest_sara_* Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hei. Jeg sitter og skriver gjesteliste, og ble veldig usikker på om jeg skal be barna til vennene våre? Vi har ikke barn selv, men har mange i nær familie som har barn, og vi har veldig god kontakt med de. Og de skal bes, så får foreldrene velge hva de vil, om de vil ha en barnefri dag eller ikke. Men må vi da også be barna til vennene våre som vi ikke ser noe særlig til? Er litt redd for at vennene våre skal reagere på at ikke deres barn er bedt når det er andre barn til stede? Dette ble veldig mye fram og tilbake, men håper dere forstår og har noen tips til meg??!! alt mottas med stor takk!
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Synes ikke du behøver å be venners barn selv om du ber barn i familien. Som gjest ville jeg ikke tenkt over det engang.
Solstrålejenta Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Vi ber barn til søsken og noen barn fra annen nær familie, men ikke barn til venner eller søskenbarn... Det tror jeg ikke det er noen som reagerer på
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 tusen takk for svar:-) Da blir vi 12 mindre. det hjelper masse på plassen i lokalet:-)
Jade Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Jeg tror ikke vennene deres vil reagere på at dere har invitert nevøer/nieser og andre barn som er i familien.
Piper Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Vi inviterte nieser og nevøer, men ikke barna til vennene våre for da ville vi blitt ca 30 stykker ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå