Gjest Prøver - utlogget nå Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har vært gjennom en exu og lurer på om noen her vet om jeg kan regne syklusen min slik at exu-dagen var første dag med mensen. Slik at syklusen min blir slik; Din fruktbare periode er: 09.02.2009 - 14.02.2009 Eggløsningen finner sted: 12.02.2009 Eller om jeg bør regne syklusen min slik den ville vært om jeg ikke hadde blitt gravid, første mensdag 4.februar: Din fruktbare periode er: 15.02.2009 - 20.02.2009 Eggløsningen finner sted: 18.02.2009 Jeg vet at det er vanskelig å si noe før jeg har fått mensen igjen etter exu'n, men hva synes dere virker mest sannsynlig????
Bambimor Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Dette blir som en Ma, så du regner den ut i fra opr dagen. Ikke dermed sagt at du får mens så kort tid etter heller. Nå hadde jeg en Ma og exu samtidig, og det tok ca 40 dager før jeg fikk mens etter dette. Bare pass på nå når du blir gravid igjen, for noen få ganger kan også den andre egglederen være tett. Jeg fikk ul på dagen da jeg oppdaget at jeg var gravid igjen, dette fordi det blir ansett som risikosvangerskap. Alt ser bra ut til nå, embyroet ligger på riktig plass. Ikke meningen å bekymre deg, de fleste har ikke problemer etterpå. Ingen leger informerte meg om dette i etterkant heller. Lykke til med prøvingen
Gjest TS - prøver Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Dette blir som en Ma, så du regner den ut i fra opr dagen. Ikke dermed sagt at du får mens så kort tid etter heller. Nå hadde jeg en Ma og exu samtidig, og det tok ca 40 dager før jeg fikk mens etter dette. Bare pass på nå når du blir gravid igjen, for noen få ganger kan også den andre egglederen være tett. Jeg fikk ul på dagen da jeg oppdaget at jeg var gravid igjen, dette fordi det blir ansett som risikosvangerskap. Alt ser bra ut til nå, embyroet ligger på riktig plass. Ikke meningen å bekymre deg, de fleste har ikke problemer etterpå. Ingen leger informerte meg om dette i etterkant heller. Lykke til med prøvingen Takk for svaret. Jeg fikk beskjed av legen som opererte om at de hadde sett på den gjennværende eggelederen og at den var fin. Var visst ikke snakk om at egglederen min var tett, men at egget hadde festet seg i egglederen. :klø: Jeg vet at det kan være et problem igjen, og jeg vli derfor pushe litt ekstra på en UL slik at vi får vite om alt er i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå