Gjest Mzfire Skrevet 6. juli 2003 #21 Del Skrevet 6. juli 2003 Må tilføye at jeg er stolt over å være født i løvens tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juli 2003 #22 Del Skrevet 8. juli 2003 Me 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 8. juli 2003 #23 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg er også løve, og stolt av det... Men jeg har ascendanten i krepsen, så jeg er litt følsom og menneskelig også! Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 8. juli 2003 #24 Del Skrevet 8. juli 2003 Du er ikke Løve om du ikke er stolt av det ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 10. juli 2003 #25 Del Skrevet 10. juli 2003 Hehe helt enig. Jeg syns løven er det beste dyretegnet i hele zodiaken. Vi slår alle hehe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 10. juli 2003 #26 Del Skrevet 10. juli 2003 Ja, også er vi utrolig ydmyke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 19. juli 2003 #27 Del Skrevet 19. juli 2003 JEG ER LØVE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2003 #28 Del Skrevet 19. juli 2003 Hehe helt enig. Jeg syns løven er det beste dyretegnet i hele zodiaken. Vi slår alle hehe :D Hadde jeg ikke vært vær, vill jeg nok helst vært løve ja..men jeg har ascendanten i løven..eller var det jomfruen. Tror nok de fleste ser på meg som jomfru ja... Væren er jo uansett hva dere sier det første tegnet i astrologirekken..hehehe..Vi er jo enere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå