Gå til innhold

tiara

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har kjøpt denne - det er sånne små hull på endene, til å feste den - noen som har noen tanker op hvordan den blir festet?

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fin tiara!

Jo sånne pleier vi frisører å feste med noe vi kaller lus(spenner), eller så går det an å sy den fast også med tynn gjennomsiktig tråd.

Skal du ordne håret selv eller får du fikset det hos frisør forresten^???

Skrevet (endret)

takk :) jeg skal til frisør..

syns den var litt vid/stor, men tenker den strammes når den festes, eller hva tror du?

Endret av maja25
Skrevet

Tror jeg har kjøpt lik tiara... :) Og vet heller ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.. Skal heldigvis ha en venninne som er stylist til å fikse meg, så regner med hun kan fikse det... :sjenert:

Skrevet
Tror jeg har kjøpt lik tiara... :) Og vet heller ikke helt hvordan jeg skal gjøre det.. Skal heldigvis ha en venninne som er stylist til å fikse meg, så regner med hun kan fikse det... :sjenert:

har du kjøpt den på nett? er din litt vid?

Skrevet
takk :) jeg skal til frisør..

syns den var litt vid/stor, men tenker den strammes når den festes, eller hva tror du?

Ja men da blir det ikke noe problem. Frisøren din burde kunne feste den ganske godt og stramme der den er for vid... :)

Skrevet

Jeg syntes min tiara var litt vid da jeg hadde kjøpt den. Men frisøren fikset det lett med lus (spenner) så den satt godt helt til den lyse morgen. Min svigerinne sin tiare var så stram at hun fikk vondt i hodet og måtte ta den av tidlige på kvelden, så bedre om den er litt stor.

Skrevet
har du kjøpt den på nett? er din litt vid?

Ja, kjøpte den på ebay. Den er litt vid (nå er det en stund siden jeg prøvde den på, men...) Litt brei liksom.. Tør ikke bøye og tøye for mye med den - får heller legge det opp til at venninnen min gjør det (en stund før bryllupet hvertfall:)

Hvor kjøpte du din? Og hvor mye betalte du om jeg kan spørre?

Skrevet
Jeg syntes min tiara var litt vid da jeg hadde kjøpt den. Men frisøren fikset det lett med lus (spenner) så den satt godt helt til den lyse morgen. Min svigerinne sin tiare var så stram at hun fikk vondt i hodet og måtte ta den av tidlige på kvelden, så bedre om den er litt stor.

takk takk, godt å høre :) ble litt bekymret når jeg åpnet pakken som kom i posten idag..

så fornøyd med den :)

Skrevet
Ja, kjøpte den på ebay. Den er litt vid (nå er det en stund siden jeg prøvde den på, men...) Litt brei liksom.. Tør ikke bøye og tøye for mye med den - får heller legge det opp til at venninnen min gjør det (en stund før bryllupet hvertfall:)

Hvor kjøpte du din? Og hvor mye betalte du om jeg kan spørre?

kjøpte den på krappe.no - 350 kr .. du?

Skrevet (endret)

Ser nå at du har andre festemekanismer enn meg.. Så blir jo ikke helt lik da.. Legger ved bilde av den jeg kjøpte på ebay så du kan se - de er ganske like..

Jeg betalte 110 kroner inkl. frakt. Men som sagt, vi har ulike fester. Mine er som slags kammer på begge endesider, som da kan festes i håret (minner litt om gamle lusekammer..hehe)

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Nydelig tiara! Jeg kjøpte også min på ebay, den er også litt bred,liksom, men den kan bøyes litt inn, så om frisøren får festet den går nok det bra. Den har slike hull som på din. Det ramlet av noen perler når jeg bøyde på den, så ikke sikkert man skal gjøre det..? Limte de bare fast igjen da, skikkelig ekte saker ja... :kul:

Skrevet

jeg også prøvde å bøye litt på den, og etter jeg leste her at dere å hadde prøvd, måtte jeg finne den frem, for å se at ikkeno var ødelagt.. tror jeg lar den være, frem til prøvetimen hos frisøren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...