Gjest SurSilden Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har en lillebror som blir 16 denne mnden, å jeg har INGEN ide hva jeg kan finne på til han. Penger er kjedelig og han har barbermaskin osv. Lyst til å finne på noe artig til han, men vet ikke hva?? Tips??
Gjest SurSilden Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Vel. Data og fotball? Uaktuelt med dataspill, han sitter på dataen alt for mye allerede. hehe
Ethereal Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 - Betale traffikalt grunnkurs for han / noen kjøretimer. - Playstation. - Alkohol (denne er kanskje litt på grensen, hehe) Bare ting jeg kommer på i farta som hvertfall jeg hadde syns det var kult å få til min 16 års dag.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Hihi, det gjør jeg også Dataspill ftw! Jeg finner mye fint på cafepress.com mest klær der, og jeg liker motivene, de er morsomme hehe Om du er kreativ kunne du også bake ei kake til ham? Jeg bakte ei kake til broremann for en stund siden - den var formet som en snegle hehe.
Gjest SurSilden Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 kaka var jo en god ide, men litt vanskelig å sende i posten.. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 kaka var jo en god ide, men litt vanskelig å sende i posten.. :gjeiper: hihi ja, det er jo sant Hva slags dataspill liker han da? Kanskje du kunne gått inn i en spillbutikk og sett om de hadde t-skjorter med motiv fra det dataspillet han liker? hm... hva slags type er han? Om du hadde kjøpt blå semipermanent hårfarge til ham, ville han brukt det da? Jeg har grønt hår akkurat nå hihi
Gjest SurSilden Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Vel.. Han liker kule klær, å er nok veldig kresen når det kommer til håret. ikke en gang mamma får lov til å ta i det. Kan ikke huske jeg var slik når jeg var 16. :gjeiper: Ellers er han veldig glad i kule ting, å er veldig gøy å ha noe som ikke alle andre har.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 Et maskulint smykke, noe sånt med stål og lær på? Er det et bestemt fotballag han holder med? I så fall har de kanskje en offisiell hjemmeside som selger ting og tang med logoen på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå