Gjest Gjest_Lotta_* Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Noe du fantaserer om? Jeg gjør det ofte, men vet ikke om jeg tør realisere fantasien. Lotta28
Ethereal Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Det er lov å fantasere om det. Ingen kan si at det er galt av deg. Men jeg syns det er moralsk forkastelig å gjøre det i praksis.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Det er lov å fantasere om det. Ingen kan si at det er galt av deg. Men jeg syns det er moralsk forkastelig å gjøre det i praksis. Hvorfor det?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Hvor mye penger kunne du tenkt deg å ta da. dvs når føler du det ville vært verd det ??
Ethereal Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Hvorfor det? Altså, hvis man faktisk får nytelse av det å selge seg selv, så burde det kanskje være greit, synes mange. Men jeg syns ikke det er det, fordi det støtter oppunder de formene for prostitusjon som rir dagens samfunn som en mare. Det støtter oppunder undertrykking av kvinner, kidnapping, mishandling, ødleggelse av liv, voldtekt osv osv osv. Lista er så uendelig lang. Det er idioti når noen "horemammaer" går ut og sier at de kjenner mange jenter som elsker å selge seg selv og som får nytelse. Hvis man får nytelse av det og liker det, så har man vært JÆVLIG heldig med kundene sine. Og kan det ikke sammenlignes det å selge seg selv, og det å bli tvangsprostituert? Nei, det har du rett i. Men poenget er at hvis du bedriver det ene, støtter du oppunder det andre.
Pjukset Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har aldri fantasert om å selge meg selv, jeg kan ikke tenke meg en eneste god grunn til at jeg ville fått meg til å gjøre det. Men jeg kan godt fantasere om at menn gir meg penger, sånn helt uten grunn
Gjest gitti Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har aldri fantasert om å selge meg selv, jeg kan ikke tenke meg en eneste god grunn til at jeg ville fått meg til å gjøre det. Men jeg kan godt fantasere om at menn gir meg penger, sånn helt uten grunn Hehe, din fantasi likte jeg
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #8 Skrevet 12. februar 2009 Altså, hvis man faktisk får nytelse av det å selge seg selv, så burde det kanskje være greit, synes mange. Men jeg syns ikke det er det, fordi det støtter oppunder de formene for prostitusjon som rir dagens samfunn som en mare. Det støtter oppunder undertrykking av kvinner, kidnapping, mishandling, ødleggelse av liv, voldtekt osv osv osv. Lista er så uendelig lang. Det er idioti når noen "horemammaer" går ut og sier at de kjenner mange jenter som elsker å selge seg selv og som får nytelse. Hvis man får nytelse av det og liker det, så har man vært JÆVLIG heldig med kundene sine. Og kan det ikke sammenlignes det å selge seg selv, og det å bli tvangsprostituert? Nei, det har du rett i. Men poenget er at hvis du bedriver det ene, støtter du oppunder det andre. Jeg kan ikke se at det du sier er logisk i det hele tatt. Det blir som å si at hvis du selger klær som er lovlig produsert av voksne mennesker, så støtter du opp om salg av klær som er et resultat av barnearbeid. Hvordan kan man støtte undertrykking av kvinner ved å selge sex frivillig? Det henger overhodet ikke på greip.
Gjest cr Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 Altså, hvis man faktisk får nytelse av det å selge seg selv, så burde det kanskje være greit, synes mange. Men jeg syns ikke det er det, fordi det støtter oppunder de formene for prostitusjon som rir dagens samfunn som en mare. Det støtter oppunder undertrykking av kvinner, kidnapping, mishandling, ødleggelse av liv, voldtekt osv osv osv. Lista er så uendelig lang. Det er idioti når noen "horemammaer" går ut og sier at de kjenner mange jenter som elsker å selge seg selv og som får nytelse. Hvis man får nytelse av det og liker det, så har man vært JÆVLIG heldig med kundene sine. Og kan det ikke sammenlignes det å selge seg selv, og det å bli tvangsprostituert? Nei, det har du rett i. Men poenget er at hvis du bedriver det ene, støtter du oppunder det andre. Du mener altså at friske, oppegående kvinner har ansvaret for hvorvidt menn kjøper sex fra desperate kvinner. Da er det jo plutselig blitt du som undertrykker kvinner...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå