Gå til innhold

Hansker til brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp prøvd på kjolen jeg har bestillt meg, og hadde bestillt hansker i samme slengen. men ble veldig usikker da, på om jeg likte dem eller ikke. Syns jo de er fine, og modellen på bildet kledde de godt... men vet ikke helt om det var meg......

Så, er det vanlig med hansker til kjolen? Kan ikke huske å ha sett noen med det egentlig....mange her inne som skal ha hansker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke ha det... synes ikke det er meg, tror jeg ville følt det så litt gammeldags/rart ut... Tror ikke det er så vanlig lengre... men er jo din/deres dag, så du må jo tenke på hva du føler deg vel i og ikke hva andre måtte mene :)

Skrevet

jeg skal ikke ha det.

ei venninne av meg hadde det. enig at det er litt gammeldags... venninnen min hadde håret satt opp på gammeldags vis også, så det passet igrunnen bra.

Skrevet

Jeg skal ikke ha det, men har vært i bryllup hvor bruden hadde det. Det kommer vel helt an på hva slags stil du føler passer til deg :)

Skrevet

Jeg har lekt med tanken, men da er det snakk om lange "hansker" som går til albuen, og uten fingre noe ala: Hansker men jeg er fremdeles usikker på om det blir aktuelt. Vanlige hansker skal jeg ikke ha, og tror av en eller annen grunn at ikke den typen hansker er så vanlig.

Gjest angara i.i.
Skrevet

Jeg giftet meg på nyttårsaften, og hadde kjøpt lange hansker. I alt stresset før vielsen glemte jeg selvfølgelig å ta dem med. Det var iskaldt å stå utenfor kirka da vi kom ut - og en av gjestene tilbød meg å låne sine røde polvotter :)

Jeg synes det er viktig å kunne håndhilse på folk på riktig måte på denne dagen, så det var ingen krise å ikke ha hanskene. Det er MYE hilsing og slikt en skal igjennom på den dagen, så jeg ser for meg at hanskene ville måtte gå av og på maaaange ganger. Og bli mer i veien enn til nytte.

Skrevet

Prøv med og uten. Ta bilde av begge deler, og se på bildene. Synes det høres kjempefint ut, men jeg vet ikke hva som er vanlig. Se selv hva du synes er finest. Rådfør deg med din mor og din forlover om du fremdeles er i tvil :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Det er slike lange hansker uten fingre jeg har ja, de går til litt over albuen, og er festet kun rundt langfingeren. Men jeg er usikker enda, så tror kanskje jeg blir å sende dem tilbake, siste prøve i morgen....:jupp:

Gjest Lille_Mia
Skrevet
Takk for svar alle sammen! Det er slike lange hansker uten fingre jeg har ja, de går til litt over albuen, og er festet kun rundt langfingeren. Men jeg er usikker enda, så tror kanskje jeg blir å sende dem tilbake, siste prøve i morgen....:jupp:

Jeg synes det er flott med hansker til brud! kommer selvsagt an på hvilken kjole man har (!) Selv skal jeg ha finger løse hansker med perledryss på :)

**MIA**

Skrevet

Jeg er vinterbrud og skal ha hansker. De er av typen lange opp forbi albuen, og med fingrer. Jeg orker IKKE tanken på å stå på kirketrappen i over en halvtime, holde på ute med fotografering uten noe å ha på fingrene! :) Det er jo bare å ta de av eller legeg i vesken om jeg ikke ønsker å ha de til en hver tid. Bedre å være føre var, enn å "ende opp med de røde polvottene til en annen gjest" tihi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...