Gjest Gjest_Marie_* Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 De siste tre månedene har jeg hatt gelènegler. Har fyllt på og lagt nye regelmessig. Tok de av i dag, og nå viser det seg at mine ekte negler er HELT ødelagt. De pleide å være tykke og tåle ALT, nå er de tynne som papir, og det føles ikke som jeg har negler mer.. Andre som har merket dette? Er dette vanlig? Har hvertfall bestemt meg for å ALDRI legge gelènegler igjen. Huff!
Katja81 Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 ja dette er helt normalt! for noen tar det opp til ett år og få tilbake de "gamle" sterke neglene! desverre!
Gjest Elin_2009 Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 De kommer aldri til å bli normale igjen.Det har ikke mine gjort ihvertfall.Neglene er tynne slitte,tynne og flate selv om det er mange år siden jeg hadde støpenegler.Det spiller ingen rolle hva slags materiale man bruker.
vælvare Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 De kommer aldri til å bli normale igjen.Det har ikke mine gjort ihvertfall.Neglene er tynne slitte,tynne og flate selv om det er mange år siden jeg hadde støpenegler.Det spiller ingen rolle hva slags materiale man bruker. Hei Alle dere har vært uheldige sikkert at de som har lagt negler på dere har filt litt forv mye på deres eget negl det skal man ikke gjøre for å gjøre dem sterke igjen bør dere bruke neglebånds olje.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Hei du sier du tok neglene av, hvordan har du gjørt det? Gelen i seg selv ødelegger ikke neglene dine, men de fleste som har gelnegler plukker de av når de ønsker ikke a ha de lenger, og når en gjør det så er det som tynner og skader naturlige neglen under. Eller så kan negledesigneren file for mye på neglen før hun legger på gelen og det selfølgelig tynner neglene også. Riktig lagde gelnegler og med riktig fjerning av gelen da skal naturneglen ikke ta skade av behandlingen.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Heisann! Jeg har hatt gelenegler på tærne i litt over et halvt år (de samme neglene som satt på hele tiden), før hun på salongen fjernet dem. Neglene under ble ikke ødelagt i det hele tatt. Men, jeg kan jo også nevne at jeg har psoriasisnegler... kanskje det har noe å si... Men om dine negler er ødelagte, nevnte ikke hun/han som satt dem på at det kunne skje? Hvis det er vanlig, mener jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå