Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg selger penisen min. Skal ha 5000 for den og den er nesten ikke brukt. Noen som er intressert i kjøpe? Husk å si i fra om du vil ha den i posten eller om du kommer og henter den.
Gjest Elin_2009 Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Ingen penis er værdt den prisen spør du meg
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 5000 var en stiv pris, syns jeg. *fnis* STIV!
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Tror du vi er helt idiot eller?! Når du vil selge penisen din er det åpenbart noe galt med den, er den for liten så kan du beholde den selv. Ærlig talt. Om den er for tynn, gjelder det samme. Og en annen liten ting, mister-penis-selger, hvordan har du tenkt at penisen skal beholde viriliteten etter du har fjernet den fra kroppen og sendt den i posten? Som en annen er inne på, så er 5000 kr en stiv pris, og det i tillegg for en slapp en. Nei takk, behold pikken selv!
Gjest Mojjoklumpen Skrevet 12. februar 2009 #8 Skrevet 12. februar 2009 Håper, for din skyld, at du følger med selv, som ekstrautstyr. Ellers får det være (ev)nukk!
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #9 Skrevet 12. februar 2009 Kva er pris per meter? Er muligens interessert.
Asiya Skrevet 16. februar 2009 #11 Skrevet 16. februar 2009 Jeg melder min interesse, men har noen spørsmål før jeg tar endelig stilling til kjøpet. Er det med eller uten pung? Syns det er i dyreste laget hvis dette ikke medfølger... Går det an å få den med vibrasjon? Hvis jeg vil ha den tilsendt pr post, betaler du portoen ettersom prisen er stiv fra før? Hvordan sender du? Eske, konvolutt eller Norgespakke? eller hva med budbil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå