Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Har i ca 15 mnd nå hatt lange, lange negler (mine egne - jeg har sterke , gode og ganske tykke negler) og vært så stolt av de. Har stadig lakkert og holdt de virkelig fine og lekre. Men det krever tid å holde de i orden til ehver tid, jeg begynner å gå litt lei. Lurer nå på om jeg skal klippe de ned,men gruer med litt og lurer på om jeg kommer til å angre. Noen råd å få ?
Vera Vinge Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Kan du ikke bare la dem vokse ut igjen, hvis du blir misfornøyd? Det går jo fort - hvertfall for meg. Helt ærlig, syns jeg dessuten korte eller halvkorte negler er å foretrekke framfor veldig lange negler. Jeg syns f.eks. at nærbildet litt ned på denne siden ikke er særlig pent, selv om det sikkert ligger mye jobb bak.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Jeg syns f.eks. at nærbildet litt ned på denne siden ikke er særlig pent, selv om det sikkert ligger mye jobb bak. Æsj, nei jeg blir kvalm av slike negler!
Bomullstrusa Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Æsj, nei jeg blir kvalm av slike negler! Ja! Tenk på hva som er under dem..
Gjest Lille Bie Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jeg har selv lange negler og er veldig fornøyd med det. Om jeg av en eller annen grunn er nødt til å klippe de korte føler jeg meg fullstendig handicappet! Men nå er det ikke snakk om kjempelange da, 1 cm ca /da mener jeg altså fra fingertuppen og ut, ikke hele negelen ). Så om du går fra lange negler til korte i løpet av 1 minutt, så kommer det til å bli veldig uvant i begynnelsen. Men er det ikke bare bedre å "trimme" neglene litt da, slik at de blir kortere, istede for å klippe de helt av? Jeg skjønner godt at du kvier deg for å klippe dem av, jeg blir like lei meg hver gang en av mine knekker elns. De er uvanlig sterke, men uhell skjer. Og det er heller ikke bare enkelt å klippe de av, for det skal faktisk en del arbeid til for å få de så fine som de var før du klipte de av! Endret 12. februar 2009 av Lille Bie
Lovis Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Hadde lange negler, men måtte klippe den når jeg begynte med linser. Men det går jo raskt å samle ute igjen da. Angrer ikke på at jeg klippet dem, selv om optikeren min skulle ønske de var enda kortere.
Sheherasade Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Hadde lange negler, men måtte klippe den når jeg begynte med linser. Men det går jo raskt å samle ute igjen da. Angrer ikke på at jeg klippet dem, selv om optikeren min skulle ønske de var enda kortere. Da du begynte med linser??? Jeg har brukt linser "hele livet", men har lange negler. Det er jo bare å bruke fingertuppene det, da?
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 For all del, ikke klipp ned neglene dine ! Jeg har lange naturlige negler. Det er ikke mye på meg som jeg er stolt av, men neglene er jeg faktisk stolt av. Her er mine tips: Filer og polerer en gang i uken, samt smører de inn med vaselin. Tar på Trind forsterkningslakk i naturfarge i to- tre lag + farget neglelakk. Da holder neglene seg fine i ca en uke. Får daglig beundrende blikk og hyggelige kommentarer pga neglene mine !
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Behold dine egne naturlige lange negler og fortsett å lakker de med farget lakk. Mye penere enn disse kunstige sakene med fransk manikyr,som "alle" nå skal ha.
Ethereal Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Jeg syns ikke langt negler er så fint, jeg. Foretrekker korte eller halvlange. Det viktigste er uansett at man tar vare på hender og negler! Hvis du vil klippe neglene så er det bare å gjøre det. De vokser jo ut igjen. Skjønner godt at du begynner å bli lei etter 15 mnd...
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #11 Skrevet 5. mars 2009 Jeg synes ikke lange negler er særlig pent, ikke særlig praktisk heller. 1-5 mm fra fingertuppen er finest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå