mee mee Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Noen som har en bra oppskrift på hjemmelagd tunfisksalat med kapers (salat for å ha på brødskiva)?
Gjest Ludovie Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg pleier bare å blande tunfisk, majones, hakket rødløk (eller vårløk eller sjalottløk), kapers og hakket persille, og smake til med litt sitron og nymalt svart pepper.
Gjest Wrangler Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Ikke egentlig, men dette gjør jeg: Rømme og majones blandes, tunfisk, mais, salt/pepper, kapers. Bland. Eller variere med den man vil, feks rød paprika, selleri i små biter, etc.
Gjest Ludovie Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Jeg pleier bare å blande tunfisk, majones, hakket rødløk (eller vårløk eller sjalottløk), kapers og hakket persille, og smake til med litt sitron og nymalt svart pepper.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Jeg pleier bare å blande tunfisk, majones, hakket rødløk (eller vårløk eller sjalottløk), kapers og hakket persille, og smake til med litt sitron og nymalt svart pepper. [/quote bruker nesten det samme, men har også i litt rømme og noen ganger sylteagurk også topper jeg gjerne med frisk agurk og tomat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå