Gå til innhold

Har ikke dobbeltseng, hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :)

Jeg har en enkeltseng på 80 cm, den er for liten til å ligge to i lenge..

Jeg får kjæresten på besøk, og det blir ikke særlig komfortabelt å ligge i den flere netter helt tett i tett.. Hybelen min er ganske liten også.

Har noen her en lur/praktisk løsning på problemet?

Er forresten ikke plass til en seng ved siden av..

Endret av meg01
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å kjøpe seng på 120? Stor nok til 2, men ikke for stor til at man føler seg ensom i den når man er alene ;)

Skrevet

Vi har sikkert 120 cm, en passe stor seng han hadde da jeg flytta inn. Siden Hinata beskriver dem som "liten nok til å ikke være ensom, men stor nok til to. Vi får plass, men ingen av oss er store. Og vi kan godt ligge litt tett. Passer dette dere: invester i en ny seng!

Skrevet

Jeg synes 120 var stort til jeg sov en del i en på 150. Nå vil jeg også ha en! Deilig å ha litt avstand når man føler for det :ler:

Skrevet

Har sovet med kjæresten på 0,75, så det er egentlig ikke noe særlig problem.. Eneste er jo at man ikke får skiftet stilling i løpet av natten..

Et veldig uromantisk forslag er at på sleepovers da jeg var mindre, pleide vi å sove med hodet på hver side av sengen. Siden føttene tar mindre plass i den.. Men blir jo veldig lite kos av slikt :P

Skrevet

"studentløsningen". Dra sengen 40 cm ut fra veggen. Fyll opp med puter/dyne mellom vegg og seng, bygg så flatt og kompakt som mulig. Kjøp en 1,20 overmadrass på ikea og passe laken, og sleng på toppen. Ikke behagelig å ligge på, men ok å slenge et bein og en arm ut på, og litt bedre plass til to dyner.

Eventuelt om du har et annet rom tilgjengelig. Kjøp to feltsenger (ca kr 250) og en passe overmadrass.

Men egentlig går 80 cm ganske ok for noen netter....

Gjest Gjest_meg01_*
Skrevet

Takk for alle rådene :)

Er dessverre ikke plass til en større seng enn den jeg har der allerede.

Så jeg får enten gå for "studentløsningen" nå.. og heller kjøpe en sovesofa når jeg har penger:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...