Gå til innhold

Eks-sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på hvor vanlig det er å ha sex med eksen, og hvordan man skal forholde seg etter at det har skjedd. Nå har jeg møtt en jeg var sammen med noen måneder for 7-8 år siden. Har ikke sett ham siden jeg flyttet fra Oslo. I helga var jeg i byen og gikk på et utested sammen med noen gamle venner. At han dukket opp der var mer tilfeldig. Uansett hadde vi det ganske hyggelig, men jeg tror ikke noen av oss planla mer. Snøkaoset ville det annerledes. Mye av kollektivtrafikken hadde brutt sammen, og jeg tilbød ham å overnatte hos meg på hotellet der jeg hadde dobbeltrom.

Det gikk som det måtte gå. Vi hadde herlig sex sammen. Han var fortsatt like god som jeg husket ham. Jeg tror han satte pris på det jeg gjorde. Åååh, det var godt! Å våkne med ham der på formiddagen var derimot litt annerledes. Hadde ganske blandede følelser for det som hadde skjedd. Derfor fikk jeg heller ikke spesielt mye ut av sexen vi hadde før han gikk. Siden har vi ikke vært i kontakt med hverandre.

Akkurat nå merker jeg at jeg gjerne skulle hatt ham her. For orden skyld: Ingen av oss er i et forhold nå.

Lurer på hvordan andre har taklet lignende situasjoner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg vært borti ja. Det er så utrooolig bra der og da, mens dagen etterpå er det ikke alltid like greit.

Det eneste som fungerer for meg da er å ikke tenke så mye på det. Da blir det alltid rot! Det beste er å ta det for det det var - sex med eksen din. Ikke forvent at det skal skje igjen, eller at det ikke skal skje igjen for den saks skyld :)

Skrevet

Når jeg hadde sex med eksen min før jeg fikk kjæreste, så betydde det ikke noe annet enn sex. Gjorde meg ingen ting i grunn. Det som kunne gjøre at jeg fikk en rar følelse var at jeg savnet han litt som person, men det var ikke sexen som gjorde det, den følelsen fikk jeg også når vi ikke hadde sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...