Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har et forhold til en mann som har et barn på 9 år. Et krevende barn for å si det slik. Han ønsker nå at vi skal formalisere forholdet og flytte sammen, og han har gitt åpne signaler om at han trenger hjelp til å håndtere ungen sin, og at jeg omtrent er en redningsplanke, med min erfaring og utdanning innenfor atferdsproblematikk. Problemet er at jeg ikke har lyst til det, jeg har lenge holdt igjen for jeg har vært i tvil om jeg rett og slett vil dette. Hva ville dere andre gjort i en slik situasjon?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har et forhold til en mann som har et barn på 9 år. Et krevende barn for å si det slik. Han ønsker nå at vi skal formalisere forholdet og flytte sammen, og han har gitt åpne signaler om at han trenger hjelp til å håndtere ungen sin, og at jeg omtrent er en redningsplanke, med min erfaring og utdanning innenfor atferdsproblematikk. Problemet er at jeg ikke har lyst til det, jeg har lenge holdt igjen for jeg har vært i tvil om jeg rett og slett vil dette. Hva ville dere andre gjort i en slik situasjon? Fortalt han om hvordan du føler det og hvor du står. Fallhøyden blir større for dere desto lengre det går :-) Lykke til!
Gjest Illiya Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har et forhold til en mann som har et barn på 9 år. Et krevende barn for å si det slik. Han ønsker nå at vi skal formalisere forholdet og flytte sammen, og han har gitt åpne signaler om at han trenger hjelp til å håndtere ungen sin, og at jeg omtrent er en redningsplanke, med min erfaring og utdanning innenfor atferdsproblematikk. Problemet er at jeg ikke har lyst til det, jeg har lenge holdt igjen for jeg har vært i tvil om jeg rett og slett vil dette. Hva ville dere andre gjort i en slik situasjon? ' Jeg ville latt være At han vil flytte sammen med deg delvis fordi han vil ha hjelp til å håndtere ungen sin, ville vært god nok grunn til å ikke gjøre det. Du vil vel være kjæresten hans, ikke en slags nanny som skal få skikk på ungen?
Gjest Purple Haze Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Jeg ville styrt unna. Har vært i et slik forhold, og aldri mer.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Sider det virker som du overhodet ikke har noe lyst så bør du selvfølgelig ikke gjøre det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå