Gå til innhold

Er brannmenn sexy ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg så nettopp en episode av Sex og singelliv der en av hovedpersonene oppfyllte drømmen hun hadde om være sammen med en brannmann. Det blir ofte fleipet med blant annet brannmenn når vi venninner diskuterer attraktive menn. Jeg innrømmer det gjerne: Brannmenn er utrolige attraktive. Hva er det som gjøre det?? Jeg har ingen stor drøm om å bli reddet av en en kjekk mann, men det ER noe med brannmenn...Er det andre som har det på samme måten ?

Hilsen brannmann-fan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som regel sexy på TV, men i virkeligheten er de som regel skitne, stressa og lukter ikke særlig godt :P...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Som regel sexy på TV' date=' men i virkeligheten er de som regel skitne, stressa og lukter ikke særlig godt :P...[/quote']

har du lukta på en orntli' brannmann Leo *stum av beundring* :wink:

Jeg kjenner faktisk tre brannmenn, kanskje jeg får ta en liten lukte runde, *sniff, sniff* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Har lukta! De lukter ikke godt! Har dog ikke hatt brannmann selv, så jeg vet ikke hvordan de lukter hjemme... Hjemme teller jo egentlig ikke heller da, siden de formodentlig ikke har på seg "brannmannsutstyret" der heller:P. Eh, d.v.s noe "brannmannsutstyr" har de sikkert, men...

Vi stopper der! Leo, gå og legg deg! :rosaengel:(Leos lille hjelper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg trodde ikke jeg hadde en ting for brannmenn til jeg møtte enn jeg :D , og da skjønte at dette var nok en liten fantasi for meg ja .

Fikk prøvd både på brannstasjonene og i brannbilen :briller: .

Det eneste som er kjipt er når alarmen går og man står med buksene nede :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei virkelighetens brannmenn er ikke mye sexy - bare på tv.... *sukk*

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Jeg har en brannmann hjemme. Lukter godt han! Ikke så verst å se til heller :wink: Noen ganger kommer han hjem ordentlig sotete - ganske søtt!

Han jobber 100% stilling i en heeelt annen bransje, men realiserer "guttedrømmen" en uke pr. måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett 5 brannmenn på en gang :o . Da Mikkel var 7 månder klarte han å forville seg opp i et tre. Tror dere jeg var på tuppa eller :cry: hulk hulk, jeg gråt noen tårer, da han begynte å gråte. Han stod ute over natten, så da jeg våknet kl. 0600, sto han der enda. Da ringte jeg til brannstasjonen og vips, så var de der, 5 stykker av dem. Store og krafitig, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke husker om de var sexy eller pene....men snille var de..... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke brannmenn er noe sexyere enn menn

i andre yrker :ler:

Men i USA er det vel enkelte stasjoner som har en

del glansbilder ja :Nikke: (bl.a i NY)

Veltrente og kjekke mannfolk... (og pene damer)

De selger jo sine egne kalendere, hvor de blir

avbildet halvnakne med f.eks hjelm og brannslange

i forskjellige positurer :ler:

Men det er vel de kvinnelige firefighter'ne som selger mest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pjusk

Jinx skriver:

Tror ikke brannmenn er noe sexyere enn menn i andre yrker

Brannmenn er nok ikke mer sexy enn "vanlige" menn, men klærne gjør susen....... På noen, iallefall :wink:

Har via min samboer møtt en del branmenn i uniform pga. ungene gjerne vil se når de brenner ned låver osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest brannmannen

som brannmann på nattevakt skulle jeg helst ha sett at dere søte jenter der ute så på oss som uredde helter og ikke sex-symbol-

jeg som trodde vi var så deilige *aldriiverden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det jobber noen KG-brukere i bygningen min, for der gikk brannalarmen flere ganger i dag :o Det kom imidlertid ikke en kjeft for å redde meg :( (Fikk besjed om å redde meg selv faktisk :roll: )

Tør ikke tenke på hva som skjer i morgen hvis denne tråden fortsetter :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...