Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 De siste syklusene jeg har hatt har vært på 24 dager, og nå lurer jeg på om det kan gjøre det vanskeligere for meg å bli gravid? Tidligere har jeg hatt sykluser på ca 28 dager, er det noen grunn til at den plutselig har blitt kortere nå?
Murf Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har sykluser på rundt 21 dager, og har raskt blitt gravid to ganger (1-4 prøveperioder). Korte sykluser kan være problematisk, men det er hvis det er kort tid mellom eggløsning og mens. Anbefaler pernille.info, mye informasjon der! 24 dager er ikke så kort, mener at rundt 20 dager er i korteste laget, men finner ikke hvor jeg har lest det.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Om du lett blir gravid eller ikke kommer ikke bare an på lengden på syklusen men heller hvor lenge det er fra eggløsning til mens. Jeg har feks sen eggløsning og egget får ikke tid til å feste seg i livmoren før menstruasjonen kommer om det skulle være så heldig å bli befruktet på sin vei dit. Så dor deg kunne det kanskje vært lurt å finne ut sånn ca hvor i syklusen du har eggløsning? Jeg har sykluser på rundt 28-30 dager og har eggløsning på dag 18-20 ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå