Gå til innhold

Damer som ikke kan pule

Fremhevede innlegg

Skrevet
Som å dyppen i et svømmebasseng, da er du vid ja.

Viser hvor mye innsikt du har iallefall.... det var forskjellen mellom k l i t o r i s og et svømmebasseng.... klitoris skal du ikke ha tissen din inni....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Viser hvor mye innsikt du har iallefall.... det var forskjellen mellom k l i t o r i s og et svømmebasseng.... klitoris skal du ikke ha tissen din inni....

Hahaha, du var raskere ute enn meg :ler: Jeg måtte bare le når jeg leste den! Forklarer jo en hel del :ler:

Skrevet

Huff og huff. :skratte::legrine::rulle:

Skrevet
Tipper du sikter til de damene som bare ligger der og tar imot. Har vært borti noen av dem ja og det fristet ikke til gjentagelse...

Tja, hva mener du de skal gjøre da? Er det ikke mange damer som ligger og tar i mot da, enten de er 20 eller 40?

Skrevet

Bra kommentar :ler:

Et bevis på at en som ikke er god i senga henger på kvinneguiden.

Skrevet
Jeg har vært sammen med ca 15 damer i kortere og lengre tid i løpet av ca 20 år. Alle har vært hyggelige og greie, men når det kom til sengekos (les puling) hadde 2 de 0 talent. Dermed ble eventyret avsluttet raskt.

Hvorfor er det slik at noen damer ikke kan pule?

Jeg må si meg enig med en annens innlegg her; Hvordan kan en godt voksen mann stille et så tåpelig spørsmål?

Du har jo ikke fattet poengent enda, jo! Du er sannsynligvis rundt 35 år gammel, og har enda ikke forstått at BEGGE bidrar når man elsker! Hallo!

Skrevet

He he jeg flirer som mann her. At dere damer virkelig gidder å svare TS i det hele tatt ??? Vedkommende er jo rimelig lavpanna når han gidder å poste utsagnet om sin erfaring her, eller ? 87 % av damene kunne jo pule iflg. ham. Det er en grei statistikk, men dere gidder fortsatt svare og lage tema. Noen ganger er stillhet...GULL ladies !

Skrevet

Han har sikkert truffet på noen av de damene som driter i puling og bare skrever for å få seg en fyr. De finnes...

Skrevet

Hva skjedde med å snakke sammen? Om du fremstår som en autoritet i senga, er det ikke lett å avbryte. Disse som jokker på i 20 min og tror dama synes det er dødsdigg...

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Det høres vel strengt tatt ut som feilen ligger hos deg.

hehe, jeg er den første til å innrømme at det er mange sjanseløse menn rundt omkring. Jenter, ikke gi opp håpet :) Alle gutter er ikke like!

Skrevet
Jeg har vært sammen med ca 15 damer i kortere og lengre tid i løpet av ca 20 år. Alle har vært hyggelige og greie, men når det kom til sengekos (les puling) hadde 2 de 0 talent. Dermed ble eventyret avsluttet raskt.

Kommer an på partneren det. Er det n dårlig partner, så blir det dårlig, og da idder man ikke.

Du har jo hatt deg med en del damer, hvorfor ble det ikke mere ut av det? Er du så dårlig i seng?

Skrevet

1. Du traff feil damer! Kanskje stygge damer som ikke har hatt sex på lenge/eller erfaring

2. Kanskje du er dårlig i seng som du tror du er konge?

3. One Night Stands pleier ikke å ende bra, - best i et forhold der man kjenner hverandre best!

4. Skaff deg en kjæreste, - istedenfor å legge dritten her på KG, - en voksen mann? Hallo, hjelper ikke å spørre, - vi kan ikke fasit på de damene....

Skrevet
He he jeg flirer som mann her. At dere damer virkelig gidder å svare TS i det hele tatt ??? Vedkommende er jo rimelig lavpanna når han gidder å poste utsagnet om sin erfaring her, eller ? 87 % av damene kunne jo pule iflg. ham. Det er en grei statistikk, men dere gidder fortsatt svare og lage tema. Noen ganger er stillhet...GULL ladies !

Det var jo omvent da, vettu.

Han menta at kun 2 av de 15 kunne pule.

Skrevet
Alle har vært hyggelige og greie, men når det kom til sengekos (les puling) hadde 2 de 0 talent

OK, fyren kan jo ikke skrive heller, så det ligner mest på at " 2 av de hadde 0 (null) talent", så da er det vel 2 av 15, som tilsier 87 % så vidt jeg vet. Da kan han IKKE skrive, iIKKE uttrykke seg klart og heller ikke klage på at damer IKKE kan pule. Dette er jo patetisk !!

Skrevet
Alle har vært hyggelige og greie, men når det kom til sengekos (les puling) hadde 2 de 0 talent.
innspillet over.....
Skrevet

Det vet jeg ikke, for jeg har aldri pult med en dame... Hva var det de gjorde feil da?

• 1 år senere...
Gjest homo puler
Skrevet

Nå har de fleste damene jeg har vært borti vært nokså avventende på det seksuelle plan. Det er nokså trøttende i lengden å måtte varme opp damene i lengre tid for å få seg et nyp...

helt enig helt enig.har vært der har gjort det :sengekos:
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Et bevis på at en som ikke er god i senga henger på kvinneguiden.

Single menn på KG er vel ikke spesielt gode i senga...

Over til TS: det er spesielt kvinner over 35 du sikter til, ja?

Hvorfor det?! Finns jo dårlige kvinner på 25 også?

TS, kan du fortelle oss hva du mener med "dårlige i senga"? :popcorn:

Skrevet

Dette er en latterlig tråd på så mange måter. På like mange måter som det er grunner for at TS ikke har hatt god sex enda. Grunner til at TS ikke har hatt god sex:

- Han er elendig i senga selv og opplever sexen som dårlig

- Han har møtt totalt feile kvinner som faktisk var dårlige i senga

- Han har møtt på kvinner som liker motsatt av han slik at de har oppfattet sexen som god, men ikke han

- Han har jævlig uflaks

..and the list goes on forever. Kanskje TS burde lære seg å kommunisere med kvinnene han går til sengs med sånn at han kan få vite hvordan av disse grunnene som stemmer. Størst sannsynlighet er jo at det er noe som feiler _han_, og da er det greit å få vite det nå som han fortsatt har muligheten til å gjøre noe med det før det er for sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...