Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har vært sammen med ca 15 damer i kortere og lengre tid i løpet av ca 20 år. Alle har vært hyggelige og greie, men når det kom til sengekos (les puling) hadde 2 de 0 talent. Dermed ble eventyret avsluttet raskt. Hvorfor er det slik at noen damer ikke kan pule?
Gjest KateW Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Hm... hvorfor er det slik at noen menn ikke kan pule? 1
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har vært sammen med ca 15 damer i kortere og lengre tid i løpet av ca 20 år. Alle har vært hyggelige og greie, men når det kom til sengekos (les puling) hadde 2 de 0 talent. Dermed ble eventyret avsluttet raskt. Hvorfor er det slik at noen damer ikke kan pule? La oss lage et lite regnestykke her. Du har hatt seksuell kontakt med damer i 20 år. La oss regne med at du var 15 år da du debuterte. Det vil si at du er minst 35 år gammel. Mitt spørsmål blir derfor: Hvordan kan en godt voksen mann stille et så tåpelig spørsmål?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 La oss lage et lite regnestykke her. Du har hatt seksuell kontakt med damer i 20 år. La oss regne med at du var 15 år da du debuterte. Det vil si at du er minst 35 år gammel. Mitt spørsmål blir derfor: Hvordan kan en godt voksen mann stille et så tåpelig spørsmål? he he, godt sagt
Gjest tispa Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 La oss lage et lite regnestykke her. Du har hatt seksuell kontakt med damer i 20 år. La oss regne med at du var 15 år da du debuterte. Det vil si at du er minst 35 år gammel. Mitt spørsmål blir derfor: Hvordan kan en godt voksen mann stille et så tåpelig spørsmål? Og hvorfor prøvde han ikke å hjelpe dem til å bli bedre? Skal de være ferdig utlært når de kommer til han? Folk er forskjellige og det gjelder både menn og kvinner, jeg har vært borti menn som jeg ikke har hatt kjemi med i sengen. Noen ganger er det bare sånn, kan hende at de er helt annerledes med noen andre.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Kvinner på 35+ som ser ok ut og fortsatt er ufrivillig singel, mangler talent i senga. De er ikke så mange, men de finnes!
Gjest amu Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har vært sammen med ca 15 damer i kortere og lengre tid i løpet av ca 20 år. Alle har vært hyggelige og greie, men når det kom til sengekos (les puling) hadde 2 de 0 talent. Dermed ble eventyret avsluttet raskt. Hvorfor er det slik at noen damer ikke kan pule? Du må forklare hva du mener med talent i senga. Selv har jeg sikkert vært dårlig i senga mang en gang, men også skikkelig god mange ganger. Det kommer an på hvem man er sammen med, og hva man liker og ikke minst hvor godt man prater sammen. Har opplevd menn som gjerne blir sugd, men som må mases på for å gi tilbake. Eller som tar seg nær av det hvis de får beskjed om at det er bedre hvis du gjør slik istedenfor slik du gjør nå osv. Dette gjør meg dårlig i senga, for jeg mener man må bli bedre sammen , og ikke tro man har et talent, eller en måte å gjøre ting på som fungerer for alle man har sex med.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Tipper du sikter til de damene som bare ligger der og tar imot. Har vært borti noen av dem ja og det fristet ikke til gjentagelse...
Ethereal Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 Haha! Hvis vi skal gå ned den veien så kan jeg godt fortelle deg om et par menn jeg har hatt som heller ikke vet forskjellen på klitoris og et svømmebasseng
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #10 Skrevet 11. februar 2009 Haha! Hvis vi skal gå ned den veien så kan jeg godt fortelle deg om et par menn jeg har hatt som heller ikke vet forskjellen på klitoris og et svømmebasseng Oh yes! Jeg har et par historier å bidra med jeg også. Som han voksen karen som skrøt på seg en god del erfaring (han hadde vært gift og i flere forhold). Han prøvde seg på feil hull og skjønte ikke hvorfor det var så trangt... Au! (Fikk stoppa han i tide altså, men ærlig talt... )
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #11 Skrevet 11. februar 2009 Haha! Hvis vi skal gå ned den veien så kan jeg godt fortelle deg om et par menn jeg har hatt som heller ikke vet forskjellen på klitoris og et svømmebasseng Som å dyppen i et svømmebasseng, da er du vid ja.
Pialill Skrevet 11. februar 2009 #12 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har vært sammen med ca 15 damer i kortere og lengre tid i løpet av ca 20 år. Alle har vært hyggelige og greie, men når det kom til sengekos (les puling) hadde 2 de 0 talent. Dermed ble eventyret avsluttet raskt. Hvorfor er det slik at noen damer ikke kan pule? mangel på trening vettu:P hadde du blitt litt lenger kunne du jo lært bort litt siden du er så god:P
Evelina74 Skrevet 11. februar 2009 #13 Skrevet 11. februar 2009 Her fikk jeg meg en god latter og to Kan det ha noe med kommunikkasjon og kjemi å gjøre, du voksne mann?????
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #14 Skrevet 11. februar 2009 Vel, om du har hatt dårlig sex med 13 av de 15 damene du har vært sammen med, så er det vel ikke helt usannsynlig at det er du som ikke er all verdens i senga.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #15 Skrevet 11. februar 2009 Vel, om du har hatt dårlig sex med 13 av de 15 damene du har vært sammen med, så er det vel ikke helt usannsynlig at det er du som ikke er all verdens i senga. det var vel 2 av 15 det sto som faktisk er litt bedre enn min erfaring.
rangi Skrevet 11. februar 2009 #16 Skrevet 11. februar 2009 Hva med alle de menn som tror kvinner blir kåte av litt tafsing på puppene og et par raske fingre i musa.... De har jeg møtt et par av, og jeg tror ikke de skryter så veldig mye av min innsats heller, for å si det på den måten.... Når mannen er så håpløs, så gidder jeg ikke å engasjere meg jeg heller, det er skikkelig avtennende med slike mannfolk.... Usj:(
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #17 Skrevet 11. februar 2009 Hva med alle de menn som tror kvinner blir kåte av litt tafsing på puppene og et par raske fingre i musa.... De har jeg møtt et par av, og jeg tror ikke de skryter så veldig mye av min innsats heller, for å si det på den måten.... Når mannen er så håpløs, så gidder jeg ikke å engasjere meg jeg heller, det er skikkelig avtennende med slike mannfolk.... Usj:( Nå har de fleste damene jeg har vært borti vært nokså avventende på det seksuelle plan. Det er nokså trøttende i lengden å måtte varme opp damene i lengre tid for å få seg et nyp...
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #18 Skrevet 11. februar 2009 Og så har vi de menn som ikke liker at en gjør noenting.....
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 11. februar 2009 #19 Skrevet 11. februar 2009 Nå har de fleste damene jeg har vært borti vært nokså avventende på det seksuelle plan. Det er nokså trøttende i lengden å måtte varme opp damene i lengre tid for å få seg et nyp... Stakkars seg.... Og så har vi de menn som ikke liker at en gjør noenting..... Og da er det takk og farvel fra min side..
trønderrock Skrevet 11. februar 2009 #20 Skrevet 11. februar 2009 (endret) Jeg har vært sammen med ca 15 damer i kortere og lengre tid i løpet av ca 20 år. Alle har vært hyggelige og greie, men når det kom til sengekos (les puling) hadde 2 de 0 talent. Dermed ble eventyret avsluttet raskt. Hvorfor er det slik at noen damer ikke kan pule? Hmm... Det har ikke slått deg at kanskje DU gjorde noe "feil"? Eller at noen av dine tidligere damer har tenkt det samme om deg?? Hadde det vært èn måte å gjøre dette på hadde det nok vært en oppskriftsbok på det. Men det er ikke sånn det funker vet du Vi har forskjellige ønsker og behov, og det ene er ikke noe mer rett enn noe annet... Endret 11. februar 2009 av trønderrock
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå