Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er den peneste i deres forhold? Jeg har en oppfattning av at det som oftest er damene som er penest...Og lurer på om det skyldes at gutter går mer etter utseende enn det jenter gjør? hvis dama er "styggest" i ditt forhold, hva var det han falt for? Mulig jeg sitter inne med en del fordommer her, isåfall får dere hjelpe meg med å knekke dem:) eller er dere enige kanskje? fortell meg om ditt forhold:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bella_*
Skrevet

Folk sier at jeg er den pene av oss to, men jeg syns han har blomstret i det siste, så jeg er ikke enig i det;)

Skrevet

kanskje derfor jeg er singel, fordi jeg vil ha en mann som er utseendemessig på nivå med meg. Jada, jeg høres innbilsk ut, men det er jo fakta. mulig det er overfladisk oxo, men jeg vil bare ikke ta til takke med en som ikke ser bra ut. Vet jo at personligheten er det viktigste, men den er ikke det første man ser.

menja, tror nok det er vanlig at dama er penest. veldig pene menn tar nemlig ikke til takke med kvinner som ikke er pene. nok fordi som du sier ts, at menn er mer opptatt av utseende enn de fleste kvinner.

Skrevet

Vi er nok et uvanlig par. Min kjære (mann) er slank og kjekk. Jeg (kvinne) er overvektig og blir nok sjelden ansett som pen. Men min samboer elsker meg utrolig høyt, han synes jeg har verdens vakreste øyne, verdens nydeligste smil og at jeg er generelt søøøøøøøt!

Det som gjorde at vi ble tiltrukket av hverandre var personlighet. Vi passer helt perfekt sammen på det personlige plan. I tillegg er vi fysisk tiltrukket av hverandre og har det himmelsk godt sammen i senga. Vi er fortsatt som nyforelska ganske ofte, etter flere år sammen. Åhhh, det er godt å være oss! :)

Gjest Gjest_hm_*
Skrevet

Jeg vil si at her i Norge i hverfall er flesteparten av jentene pene mens guttene er sånn min på treet eller mindre pene. De få pene guttene har derfor store krav til de jentene de vil være sammen med for de har flere å velge mellom. Jeg er penest i forholdet og det er jeg glad for, hadde jeg hatt en mann som hadde sett ut som en modell hadde det rett og slett vært truende!

Skrevet

Når jeg ser på min omgangskrets er guttene ofte penere enn jentene. Det var kanskje slik før at menn var den stygge i forholdet. Men ikke nå lenger, er mitt inntrykk.

Skrevet

Dessuten tror jeg ikke i forhold hvor jenta er tydelig penest, at hun er like pen uten sminke. Uten sminke er hun nok på samme nivå som gutten.

Skrevet

Damer tenner jo bare på pene gutter hvis de er skikkelige drittsekker.

Skrevet

Jeg vet ikke hvem som er penest av oss jeg, det kommer vel an på øynene utenfor forholdet, for jeg syns han er den peneste og kjekkeste jeg vet. Og han sier det samme om meg og det lever vi god med begge to. :)

Skrevet
Damer tenner jo bare på pene gutter hvis de er skikkelige drittsekker.

:kose: Dakar liten. Jeg skulle gjerne hjulpet deg å bli kvitt bitterheten din. Men dessverre, kjære. Så lenge du vil være bitter så går det ikke an å hjelpe deg.

Jeg ønsker deg likevel god bedring. Det er håp for deg også!

Skrevet

En pen og snill gutt er altfor kjedelig for eventyrlystne jenter.

Skrevet

Denne skulle vel strengt tatt ligget under skråblikk og generaliseringer?

Jeg tror at man her som i mange andre tilfeller av synsing vil finne at menn liker kvinner for det de er på samme måte som at kvinner liker menn for det de er.

Det er greit nok at utseendet er det første man ser, men hvor mange ganger har jeg ikke tenkt at æsj, han var skikkelig ekkel om kjekke menn? Det er utrolig få magasinpene menn som tiltrekker meg. Både utseendemessig og på det personlige plan.

SÅnn tror jeg det er med de fleste menn også.

De får forholdnee jeg kjenner til der begge blir sett på som såkalt pene ser jeg at de er sykelig opptatt av utseendet og er redd for å ikke være fin nok for den andre parten. Hvilket liv er det å leve gjennom mange år da?

Selv er jeg gjennomsnittlig pen og er sammen med en gjennomsnittlig pen mann. Slik vil jeg tro det er for de fleste.

Og bare for å si det, den m inst tiltrekkende egenskapen jeg kjenner til er mennesker som tror de ser fantastiske ut, og ikke klarer å se at kanskje ikke alle syns det. Og å si at man ser på seg selv om pen. Ærlig talt, er ikke det en smakssak?

Gjest Gjest_eventyr_*
Skrevet
En pen og snill gutt er altfor kjedelig for eventyrlystne jenter.

Skjønner ikke det, gutten min er da både pen og snill han for eventyrlystne meg. Og han er langt i fra kjedelig. Kjenner mange pene, snille og lite kjedelige gutter jeg, og det er gutta til venninnene mine.

Skrevet

Jeg er nok den mest attraktive i vårt forhold. Og da vi møttes så jeg ikke på ham som noe kjærestemateriale eller kline-for-en-kveld-fyr, og han tenkte at jeg var "out of his league". Men så ble vi bedre kjent, og pang så falt jeg pladask! :-) Og da vi begynte å flørte og date tenkte jeg at alle andre kan bare si hva de vil, jeg synes han er helt fantastisk og passer meg superbra. Så må jeg passe litt på å stelle ham litt og slanke ham litt innimellom... ;-)

En venninne av meg tror forresten at hun er den pene i forholdet, uten å være det. Hun sier ting som: "Ja, han er kanskje ikke direkte kjekk og han synes nok at jeg er veldig pen i forhold til ham, men jeg liker utseendet hans, jeg." eller "Du skulle bare sett den stilen han hadde da vi traff hverandre!" Mens jeg vet at andre venner av meg har sagt at hun ikke er direkte pen, og jeg synes selv at kjæresten hennes er penere enn henne...og har ofte bedre stil enn henne. Jeg sier bare at jeg synes at han er kjekk og at de kler hverandre... ;-)

Hvis jeg tenker etter er det vel en liten overvekt av at jeg synes jenta er den peneste i forholdet, men det er ikke så langt unna 50-50 fordeling. Som regel blir man likere hverandre etterhvert. :-)

Skrevet

Da er vi unntaket tydeligvis. Her er mannen den pene og jeg den vanlige. Det går bra likevel, for begge parter synes den andre er tiltrekkende og det er jo det viktigste.

Skrevet

Tror jeg liker litt sånn små nerdete menn jeg. Jeg er penere enn ex mannen, og sist mann var jeg helt klart penere enn, men guri som jeg falt for han fordet, for han var nydelig, så søt, nydelige øyne og en lukt man bare ble gal av.

Skrevet

Synes det høres ganske innbilsk ut å si at man selv er penere enn partneren. Når jeg er forelska synes jeg han er den fineste gutten i hele verden, selv om kanskje noen andre ville synes han var en femmer/sekser på skalaen. Ville aldri finne på å vurdere mitt eget utseende som bedre enn en gutt jeg er forelska i - da digger man jo seg selv. :ler:

Skrevet

I vårt forhold er det han som er penest. Han har ren hud, fint hår, pene øyne osv. Jeg har mange kvise-arr i ansiktet, ikke flere kviser heldigvis. Men noe jeg innrømmer, er at jeg syns jeg har store pene øyne, og jeg har en kropp jeg liker. Kjæresten elsker den, og han synes jeg er penest, så det ender med at vi sier at sammen er vi penest :rødme:

Gjest Ludovie
Skrevet
Synes det høres ganske innbilsk ut å si at man selv er penere enn partneren. Når jeg er forelska synes jeg han er den fineste gutten i hele verden, selv om kanskje noen andre ville synes han var en femmer/sekser på skalaen. Ville aldri finne på å vurdere mitt eget utseende som bedre enn en gutt jeg er forelska i - da digger man jo seg selv. :ler:

Det er jeg uenig i. Hvis Angelina Jolie for eksempel var sammen med Knut Jørgen Røed Ødegard og hevdet at hun var penere enn kjæresten sin, ville det bare vært en konstatering av fakta, og ikke det minste innbilsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...