Gjest Gjest_malin_* Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 jeg er så lei av å ikke kunne gå i høye heler.. på byen, til jeans.. d er så søttt å sexy. lei av flate sko. jeg er riktig nok ganske høy..eller normalt høy, så md høye heler blir jeg temmelig høy sånn sett, så aldri vendt meg til d.. men nå syns jeg d er sååå fint så samme hvor høy jeg blir så vil jeg... jeg blir shaky etter å ha godt et par timer (kanskje ikke mer enn noen min om man går et stykke) på byen eller til byen... på høye heler... jeg er lei av å stå der å skjelve i beina.. jeg må øve.. hvordan? noen spes måter å stå på? gå på? er tykke heler mye bedre enn tynne? selvom de er like høye...`?
Gjest Wrangler Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 (endret) Jeg gikk heller ikke med høye hæler før jeg var voksen, men fikk noen gode tips. - Prøv mellom høye hæler først, gjerne med tykk hæl. Altså ikke stilletthæl. - Gode sko! Altså at de er komfortable og ikke skviser tærne i tillegg til balansen.. - Så er det bare å øve og øve! Jeg øvde hjemme litt hver dag, laget mat og ryddet, etc. Små skritt er greia! Ta vanlig skritt, så tar du enda litt mindre skritt enn det du tror. Endret 11. februar 2009 av Wrangler
Gjest ts Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 ahhh.. takk for gode tips:) tok det lang tid før du ble vant med det? jeg vil kunne gå med det til vanlig..shopping, byen..alltid:) hihi..
^^Belle^^ Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Enig med Wrangler. Ikke prøv deg på 10 cm stiletthæl med en gang liksom... Tykk hæl er best, da får du ikke så vondt i beina og du har mye bedre balanse. Og så er det bare å øve, øve, øve egentlig. Ta på deg høye hæler når du skal på butikken, ut i postkassen, til bosspannet osv.
Gjest Wrangler Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Tok tid ja... Gikk først bare med høye hæler til fest, hadde med egne gåsko til og fra. Kjøpte rett før jul noen støvletter med skikkelig høy hæl, men fremdeles tykke hæler. De gikk jeg med 10 m den første kvelden, men digget de så mye at i julen gikk jeg med de ofte. Men blir veldig sliten i bena og orker ikke ha de på lenge. Så adidas får følge meg på shopping fremdeles. Føler meg dog veldig høy og kvinnelig i de! Kjæresten har også sansen for de. (ps. jeg er bare 159 cm)
CocoPiaf Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 jeg driver å øver på meg å IKKE gå i høye hæler men ja, som de andre sier, øv deg hjemme og start med en tykk hæl som ikke er så altfor høy så kommer du nok til å klare deg fint! er kanskje lurt å starte med en stype støvlett, så får du mer støtte rundt føttene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå