Heritære Skrevet 11. februar 2009 #1 Del Skrevet 11. februar 2009 Hva kalles det når jeg hører en lyd/bråk i min leilighet og tror det er naboen under, mens det egentlig er naboen på siden som lager bråket. Vet dette har ett ord, men klarer ikke å komme på det, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 13. februar 2009 #2 Del Skrevet 13. februar 2009 Akkustisk vandring, lydforplantning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heritære Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 14. februar 2009 Akkustisk vandring, lydforplantning Yey, lydforplantning var ett godt ord i den sammenhengen jeg trenger den til . Tusen takk Kamikatze ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. februar 2009 #4 Del Skrevet 15. februar 2009 Støyvandring er sikkert ordet du lette etter. Jeg drev stort sett på med det motsatte av støy, så den satt langt inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heritære Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 15. februar 2009 Støyvandring er sikkert ordet du lette etter. Jeg drev stort sett på med det motsatte av støy, så den satt langt inne Ja, det var ordet jeg hadde på tunga, men ikke klarte å få frem....kan ikke skylde på at tunga er så lang heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå