Gå til innhold

SKAL DERE SETTE PÅ RINGER I KIRKEN?

SKAL DERE SETTE PÅ RINGER I KIRKEN?  

1 stemme

1. 1. SKAL DERE SETTE PÅ RINGER I KIRKEN?

• JA
      21
    • NEI
      10

Fremhevede innlegg

Skrevet

JEG SKAL HA MIN FOLOVELSES RING OG ETTER VI ER GIFT,SÅ VI LEGGER TIL BRULLUPSDATOEN OG HAR RINGENE PÅ HELE VEIEN.

HADDE VI HATT NYE GIFTERINGER HADDE VI SATT PÅ DISSE I KIRKEN.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal bruke forlovelsesringene våre, hadde vi hatt plass hadde vi nok føyet til bryllupsdato oså -og da er det jo fint å sette på ringene i kirken. Men det gjør ikke vi, myee ogaå av grunnen at min kjære har så store knoker at det er trangt å få ringen over -vil gjerne slippe dette foran allle :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, vi skal sette ringene på i kirken. Har nå på forhånd fått gravert inn datoen. Jeg synes det er koselig å gjøre det.

Gjest Tabby
Skrevet

Vi satte begge på oss ringer da vi forlovet oss, men sambo vil gjerne at vi skal ha nye, litt mer spesielle ringer som gifteringer og da blir det slik.. Så ja, vi skal sette på oss ringer i kirken.

Skrevet

Vi satte på oss ringene i kirken, da jeg synes dette er en flott seremoni.

Vi brukte våre forlovelsesringer som gifteringer, men måtte jo ha de av for ny gravering + oppussing før bryllupet uansett. Da synes vi det var naturlig å sette de på i kirken også. Angrer ikke på at vi gjorde det sånn!

Skrevet

Vi har ikke vært ringforlovet, så vi setter på våre nye gifteringer på i kirken.

Skrevet

Vi skal sette på oss de nye ringene våre i kirken. Min kjære kommer kun til å bruke gifteringen og ikke forlovelsesringen, da han ikke liker å gå noe med ring, men vil ha på seg giftering. Jeg skal sette forlovelsesringen på venstre ringfinger og gifteringen på høyre ringfinger. :)

Når vi får vår førstefødte så skal forlovelsesringene smeltes om å lage et smykke av det. :D

Skrevet

Vi er ikke ringforlovet, så vi setter på ringene i kirka :hjerter:

K.

Gjest Madden
Skrevet

Tror at vi kommer til å gjøre dette...synes liksom at det hører med til seremonien! men samtidig ser jeg ikke helt for meg å stå å kave med å få ringen over fingeren til min mann!! vi bruker forlovelsesringene våre, skal bare gravere dem først! :D

Gjest Helenius
Skrevet

Vi skal ikke gjøre det. Vi synes ikke det er naturlig for oss siden vi skal bruke forlovelsesringene uten å gravere noen ny dato.

Skrevet

Vi skal gravere ringene og pusse dem opp, så vi setter dem på i kirken! :)

Skrevet

Vi kjøpte nye gifteringer og satte de på i kirken under mye latter, da vi klundra litt med å sette de på hverandre..... :ler:

Skrevet
Vi kjøpte nye gifteringer og satte de på i kirken under mye latter, da vi klundra litt med å sette de på hverandre..... :ler:

Presten vår sa at han av erfaring anbefalte oss å sette ringene halvveis på oppe ved alteret, for så å dytte dem på plass når vi hadde satt oss

tilbake på stolene :ler: Håpløst å sette dem på når man er nervøs og klam i hendene - det tar iallefall tid :ler:

K.

Skrevet

Var og hentet nypussede ringer med ny dato i dag. Bruker forlovelsesringene, og ja, vi setter de på i kirken. Koselig det!

Skrevet
Presten vår sa at han av erfaring anbefalte oss å sette ringene halvveis på oppe ved alteret, for så å dytte dem på plass når vi hadde satt oss  

tilbake på stolene  Håpløst å sette dem på når man er nervøs og klam i hendene - det tar iallefall tid  

Det skulle jaggu meg presten vår fortalt oss også... Problemet var at ringene var teipet fordi de er todelte og vi var redd de skulle dette fra hverandre når vi satte de på (det hadde blitt enda mer plunder kan jeg tenke meg...), teipen gjorde det litt vanskeligt, men vi tok det alle med en latter :ler:

Skrevet

Ja, vi skal sette på ringene i kirka.

Vi skal bruke forlovelsesringene våre.

De skal pusses opp og gravere inn bryllupsdato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...