Gjest Embla s Skrevet 21. september 2003 #21 Skrevet 21. september 2003 Vet ikke om brannmenn generelt er sexy (men de er vel litt små tøffe, kanskje)? Men min barndomsvenn-brannmann er i allefall et av de sterkeste, (ikke bare fysisk),herligste menneske jeg vet om, og tanken på hvor lett de kan bli skadet for livet er helt grusom :cry:
Lillemy144 Skrevet 21. september 2003 #23 Skrevet 21. september 2003 driter i åssen jobb kisen har, han kan omså være dasstømmer for min del, men grei og artig skal han være ellers er det rett ut!
Anna Lovinda Skrevet 22. september 2003 #24 Skrevet 22. september 2003 -Ikke i min by i allefall! :-?
Gjest glamourgirl Skrevet 22. september 2003 #25 Skrevet 22. september 2003 :o Brannmenn? Aldri tenkt på at de skulle være spesielt sexy. Det kommer gjerne av at brannsjefen i småbyen der jeg kommer fra ikke akkurat var noe fruktfat. Nebbtenner, uren hud, tupé og rød-mix nummer tre er ikke akkurat det jeg forbinder med sexy, uansett uniform! Takke meg til ei ola-bukse som sitter fint over baken, og ei ren hvit t-skjorte
Champagne Skrevet 22. september 2003 #26 Skrevet 22. september 2003 Og min Julius er ikke brannmann heller... Hmmm... feil fyr.
Northstar_ Skrevet 22. september 2003 #27 Skrevet 22. september 2003 Er veldig hekta på uniform selv... Militæret, politi og ikke minst brannmenn... Jeg tror det er det uniformen representerer! Det er ikke like sexy med en mann i postuniformen... Har vært sammen med en flyver i den amerikanske marinen og flightsuiten er nok min favoritt men paradeuniformen var ikke å forakte den heller... Sukk synd det er over... men nå er jeg derimot sammen med en handymann... og det er utvilsomt også veldig bra he he :yy: Northy :yy:
Diva Skrevet 23. september 2003 #28 Skrevet 23. september 2003 Jeg har bl. a lyst til å BLI brannmann jeg :o Men tror neppe jeg ser særlig sexy ut i den outfiten. Kler nok menn bedre. For øvrig har jeg en samboer som har vært brannmannvikar, og pokker heller - jeg rakk aldri å se ham i "gearet".... :evil: Tror det er noe spesielt med en del uniformer og "helterollen" kanskje ? D
Factor Skrevet 23. september 2003 #30 Skrevet 23. september 2003 Brannmenn er mer sexy enn andre uniformerte menn fordi de representerer heltemod. Synes andre uniformer representerer makt og korrupsjon (politi), vold og død (militæret) og wannabe's (vektere).
Northstar_ Skrevet 23. september 2003 #32 Skrevet 23. september 2003 Brannmenn er mer sexy enn andre uniformerte menn fordi de representerer heltemod. Synes andre uniformer representerer makt og korrupsjon (politi), vold og død (militæret) og wannabe's (vektere). Synes vel dette var litt snevert... All politi er ikke korrupt osv... og det finnes mange Helter i en millitær uniform... :-? :yy: Northy :yy:
Gjest sexysadie Skrevet 23. september 2003 #33 Skrevet 23. september 2003 Jo,brannmenn er definitivt sexy,men dårlige elskere De snakker for mye under akten.
Joplaya Skrevet 23. september 2003 #34 Skrevet 23. september 2003 Synes vel dette var litt snevert... All politi er ikke korrupt osv... og det finnes mange Helter i en millitær uniform... :-? :yy: Northy :yy: Vi er jo allerede inne på generalisering da, så hvorfor blir dette utsagnet så feil? Alle brannmenn er jo ikke sexy bare pga uniformen. Sa heller ingeting om at politimenn er korrupte, men at uniformen representerte korrupsjon i Factor sitt synspunkt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå