Gå til innhold

Er brannmenn sexy ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg så nettopp en episode av Sx og singelliv der en av hovedpersonene oppfyllte drømmen hun hadde om være sammen med en brannmann. Det blir ofte fleipet med blant annet brannmenn når vi venninner diskuterer attraktive menn. Jeg innrømmer det gjerne: Brannmenn er utrolige attraktive. Hva er det som gjøre det?? Jeg har ingen stor drøm om å bli redde av en en kjekk mann, men det ER noe med brannmenn...Er det andre som har det på samme måten ?

Hilsen brannmann-fan

Videoannonse
Annonse
Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Kan bare svare for meg selv, og jeg har det definitivt ikke slik... Har ikke den der fascinasjonen for menn i uniform, av en eller annen grunn. Det er HEEEELT andre ting hos menn jeg har "greier" med.

Adina M.

Gjest Poirot
Skrevet

JA!

De redder folk ut av brennende hus, er veltrente og tøffe.

Gjest Anonymous
Skrevet

Yes !! Endelig noen som tør ta bladet fra munnen! Brannmenn er kjempesexy. Jeg tror det er to grunner til det

1.Brannmenn har uniformer

2.Brannmenn er i god fysisk form. Det teller masse!! Min erfaring er at menn som er i god form også er god i senga, så enkelt er det noen ganger

Skrevet

deler ikke den oppfatningen. Men politi menn derimot.... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
Yes !! Endelig noen som tør ta bladet fra munnen! Brannmenn er kjempesexy. Jeg tror det er to grunner til det

1.Brannmenn har uniformer

2.Brannmenn er i god fysisk form. Det teller masse!! Min erfaring er at menn som er i god form også er god i senga, så enkelt er det noen ganger

:wink:
Gjest Embla s
Skrevet

Er det to helt like tråder her? :o

• 2 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

helt enig med som synest brannmenn er flotte !! Hadde ikke vært meg i mot å kjent en sprek brannmann...

Skrevet

Jeg forsøkte en brannmann i min mindre dannede ungdom - anbefales...(blir helt salig her jeg sitter) :Hehe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Brannmenn rangerer absolutt høyt opp på lista. Sammen med leger og kirurger, politimenn, ambulansepersonell, flykapteiner, øverstkommanderende i forsvaret+++. Det er da ikke så underlig? Alle har roller/ stillinger som vi kvinnfolka forbinder med supermaskuline egenskaper. Enten det er fysisk styrke, djervhet og mot, eller kløkt og intelligens. Roller som innebærer at mannen må takle særdeles stressede situasjoner med fatning. Hvem vil ikke bli tatt hånd om av en sånn? :sjarmor:

PS: Uniformer er en manifestasjon av alle de egenskapene... :wink: Og jævlig sexy... :eeeh:

La Flaca

Skrevet

Egentlig ikke.

Jeg har aldri hatt noe til overs for uniformer. Spesielt ikke etter at politiet begynte å tråkke rundt i trange sykkelbukser :o .

Brannmenn ser mer ut som store barnehagebarn i parkdress synes jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har aldri hatt noe til overs for uniformer. Spesielt ikke etter at politiet begynte å tråkke rundt i trange sykkelbukser :o .

Brannmenn ser mer ut som store barnehagebarn i parkdress synes jeg.

:o Takk for at du ødela en fullstendig fin illusjon for meg!- barnehagebarn i parkdress... :hoho::hoho::hoho:

La Flaca

Skrevet

Synes ikke at brannmannuniformen er noe spesielt sexy. Derimot er jo en sexy mann en sexy mann uansett, da! :wink:

Jeg er så "heldig" at jeg synes politi og vekteuniform er sexy. Heldig fordi jeg jobber som vekter selv, og får se alle de kjekke og søte kollegaene mine i vekteruniform med stooore armuskler og... og... *sikle*

:blunke:

Skrevet

Ikke spesielt brannmenn for min del.

Men politimenn derimot... :Nikke::sjarmor:

Skrevet

Spørs nok litt på brannmannen som er inni uniformen... :wink:

Men det er ett eller annet med oss kvinner og uniform, ikke til å komme forbi! Har det noe med autoriteter å gjøre, eller er de bare schtilige?

Så noen pene flykapteiner som trillet rundt med koffertene sine da jeg var på Gardermoen i august... :ler: *rister på hodet av seg selv*

Tror jeg må sy uniform til hr. Sau! :sjarmor:

Gjest Tristessa
Skrevet

Brannmenn og alt annet i uniform er ikke sexy i mine øyne. Har noe å gjøre med at parkvesenet har kjeftet så mye på meg at alle som jobber i vedlikeholds- og serviceyrker egentlig ikke har noe for seg lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...