Gå til innhold

Imedeen, Evelle eller annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har fått skikkelig flisete negler i vinter (og tørr hud) og tror at det hadde vært smart å ta litt "fokusert kosttilskudd". Jeg har tatt Imedeen før og merket at huden ble mykere osv, men jeg syns det er kostbart og lurer på hvordan konkurrerende produkter fungerer.

Er det noen som har noen tips på gode produkter?

Erfaringer med gode produkter?

Endret av Suzy
Skrevet

Jeg sverger til nattlysolje kombinert med sink.

Merker god forskjell på hud, hår og negler. (OG, pms :sjenert: )

(Tidligere brukte jeg et dyrere produkt, som var mer spesifisert mot hud, hår og negler, men merket ikke mere forkskjell med det)

Skrevet
Jeg sverger til nattlysolje kombinert med sink.

Merker god forskjell på hud, hår og negler. (OG, pms :sjenert: )

(Tidligere brukte jeg et dyrere produkt, som var mer spesifisert mot hud, hår og negler, men merket ikke mere forkskjell med det)

Hm!

Det var jammen et godt tips :nigo:

Skrevet

Jeg glimter til! *stolt*

(min helsekost-dude sa forøvrig at man måtte ta litt sink sammen med nattlys, ikke daglig, men sånn hver tredje gang, ca.

I tillegg sa han, da jeg etter å ha referert til huskelista mi, spurte etter noe som skulle gjøre meg ung og pen, så sa han, "Har du mann?" "Øhm, nei!" sa jeg... "SKRIV MANN på den lange huskelista di!")

Skrevet
Jeg glimter til! *stolt*

(min helsekost-dude sa forøvrig at man måtte ta litt sink sammen med nattlys, ikke daglig, men sånn hver tredje gang, ca.

I tillegg sa han, da jeg etter å ha referert til huskelista mi, spurte etter noe som skulle gjøre meg ung og pen, så sa han, "Har du mann?" "Øhm, nei!" sa jeg... "SKRIV MANN på den lange huskelista di!")

:fnise:

Tusen takk :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...