Gå til innhold

Hva skal jeg ha på meg i helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er moderne nå, gjerne konkrete tips (plagg og butikk, evt. linker til noe på nettet som jeg kan få tak i vanlige butikker)

Er 23 år, liker både og gå i kjoler og i bukser på fest. Stikkord som jeg liker er; romantisk, etnisk, klare farger.

Er ellers smal i overkroppen 34/36 og 36/38 i underkroppen. Blå øyne og mørkt hår.

Hva kan kle meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Denne toppen er jo veldig søt, som kan gå med et par enkle svarte bukser og noen fine sko :) jeg syns lyse røde farger slik som på denne toppen ser veldig fint ut med mørkt hår, får fram trekkene i ansiktet bedre (H&M, 79,50,- !!) synes du den blir for løs så kan du jo bare ta på et enkelt belte på midja! :jepp:

http://shop.hm.com/media/products/705/DXL7...034_45_1148.jpg

Img-tagger fjernet. Se reglene.

Strix -mod-

Endret av Strix
Skrevet

Likte forslaget ditt, det var veldig friskt og vårlig. Skal kikke etter den på hm, liker veldig godt det snittet i utringningen og på rynkegreia over brystene.

Blir glad for flere forslag!=)

Skrevet

Skal ha på en svart kjole jeg kjøpte på HM

Skrevet

Nekaar: Glemte å spørre, men har du noe forslag til hva jeg kan ha over den toppen?

Har pleid å hatt en svart cardigan fra hm, den der som alle har til 149,- og med mellomstore plastknapper, men den er så kjedelig. Noen andre tips?

Skrevet (endret)

Hva med en gull bolero? :) det passer fint med slik rødfarge, og det ser fint ut. Tror de har noe slikt på H&M, Vero Moda, Gina Tricot o.l.

Noe som dette kanskje ?

http://www.lkbennett.com/Assets/LKBennett/...DGOL-GOLD_p.jpg

(vet ikke hva butikk den er fra, bare fant en på google ;) )

Img-tagger fjernet. Se reglene.

Strix -mod-

Endret av Strix
Gjest Gjest_julia_*
Skrevet

Den rosa overdelen fra hm, har dere sett den i butikkene? eller finnes den kun på nettet?

Skrevet

Jeg har bare sett den på nett, har ikke sjekka i butikk. Men tror nok den er i butikker og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...