Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Noen som vet når februarutgaven av Bryllupsmagasinet kommer? Kjøpte Ditt Bryllup i går, men er myyyyye mer fornøyd med Bryllupsmagasinet, og vil heller ha det...
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Noen som vet når februarutgaven av Bryllupsmagasinet kommer? Kjøpte Ditt Bryllup i går, men er myyyyye mer fornøyd med Bryllupsmagasinet, og vil heller ha det... NEI, det vet jeg ikke. Er ikke sikker på om jeg er enig med deg heller
sixx Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 (endret) NEI, det vet jeg ikke. Er ikke sikker på om jeg er enig med deg heller Hva er du uenig i da? :klø: At ts er mer fornøyd med Bryllupsmagasinet enn Ditt Bryllup? Og for å ikke spore helt av: Jeg hakke peiling. Endret 11. februar 2009 av sixx
Gjest Gjest_miamor_* Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Noen som vet når februarutgaven av Bryllupsmagasinet kommer? Kjøpte Ditt Bryllup i går, men er myyyyye mer fornøyd med Bryllupsmagasinet, og vil heller ha det... Hei! I forrige utgave av Bryllupsmagasinet står det "i butikkene i februar". M.a.o bare to uker igjen sånn ca? (ser forøvrig på bryllupsmagasinet.no at det ikke er spesifisert når den nye utgaven kommer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå