Gå til innhold

Hjemmelaget invitasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg holder på å lete meg gal etter glitterspray til papir.. :sjenert: Tenkte kanskje noen her inne vet hvor/om man kan få tak i det? Invitasjonene skal være hjemmelaget, og papiret tåler ikke lim (det ser iallefall ikke fint ut..)..derfor tenkte jeg glitterspray, men alle andre forslag mottas også med en stooooor takk :klemmer:

Så langt har jeg funnet:

glitterlim

glitter + lim

glitterspray til harde overflater

glitrende klistremerker

glitterpapir

Men ingen glitterspray til papir...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skulle høre i hobbyforumet?

Skrevet
Kanskje du skulle høre i hobbyforumet?

Jupp, har gjort det også, men tenkte kanskje noen kommende bruder hadde lignende problem eller hadde sett noen smarte løsninger :)

Skrevet
Disse glittersprayene fra Panduro står det at funker på de fleste materialer. Vet ikke om det gjelder papir eller ikke, men det går jo an å høre med dem :)
Skrevet

Om du vil ha lim som ikke krøller papiret kan du kjøpe et lim som heter Zip dry paper, det er genialt! Du kan lime på det tynneste papir, det krøller ikke. Og det er blankt. Bare google det, så kommer det opp nettbutikker som fører det.

Om det er glitterspray du vil ha, så kan du kjøpe noe som heter Glimmermist, den brukes på papir og alt mulig. Vil du ha en som er blank, bare med glitter, kan du kjøpe den som heter "Pearl", ellers finnes den i alle mulige fargevarianter.

Håper du ble klokere nå, om du lurer på noe, bare send meg en mld :-)

Skrevet
Om du vil ha lim som ikke krøller papiret kan du kjøpe et lim som heter Zip dry paper, det er genialt! Du kan lime på det tynneste papir, det krøller ikke. Og det er blankt. Bare google det, så kommer det opp nettbutikker som fører det.

Om det er glitterspray du vil ha, så kan du kjøpe noe som heter Glimmermist, den brukes på papir og alt mulig. Vil du ha en som er blank, bare med glitter, kan du kjøpe den som heter "Pearl", ellers finnes den i alle mulige fargevarianter.

Håper du ble klokere nå, om du lurer på noe, bare send meg en mld :-)

Takk :klemmer:

Jeg ble tipset om Glimmermist i hobby-forumet også..:)Så det fungerer på skjørt papir også? Må jeg kjøpe det på nettet eller er det noen butikker som fører det?

Tusen tusen takk! Nå blir det invitasjoner likevel :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...