Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hei, jeg holder på å lete meg gal etter glitterspray til papir.. Tenkte kanskje noen her inne vet hvor/om man kan få tak i det? Så langt har jeg funnet: glitterlim glitter + lim glitterspray til harde overflater glitrende klistremerker glitterpapir Men ingen glitterspray til papir... Grunnen til at jeg leter etter det, er at jeg holder på med invitasjoner (hjemmelaget), og papiret tåler ikke lim....derfor tenkte jeg glitterspray. Andre forslag mottas også med en stooooor takk
Gjest Marillia Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Det er kanskje ikke det du er helt på jakt etter, men effektean av Glimmermist er utrolig fin, se bare her!
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Det er kanskje ikke det du er helt på jakt etter, men effektean av Glimmermist er utrolig fin, se bare her! For en fin effekt! Og takk for svar! Jeg har lyst til å ha glitter over selve invitasjonen (slik at hele arket glitrer) men at man fremdeles ser hva som står skrevet...vet ikke om Glimmermist passer til det? Hadde jeg valgt papir om igjen, hadde jeg valgt papir med skimmer i og spart meg dette, men man må vel bare arbeide med det man har
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 Joda, det går - men velg i såfall en glimmermist med nøytral farge (husker ikke hva den heter jeg..) Og husk NB NB at om du har pritet ut med blekkskriver så kan vannet i misten løse opp blekket ditt og dra det utover. Jeg hadde vel antageligvis valgt å maskere det som var skrevet ut, og spraya mist på kantene, om du skjønner.. Evt kan du prøve å spraye først og så printe.. jeg har ikke lys nok glimmermist til å prøve dette selv, men om du spør på f.eks scrapping.no i forumet - så er det helt sikkert noen som vet..
Cilla Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Prøv Glimmermist Iridescent gold eller Pearl, begge er blanke sprayer med gull og perleglimmer i. Nydelig effekt på papir, og f.eks hvite papirblomster fra Prima.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå