Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått litt gulskjær i mitt ellers naturlige lysblonde hår og skal derfor kjøpe meg en sånn lilla-shampo, for å se om det kan hjelpe. Men hvilken skal jeg velge?

det er jo så mange, har sett fra Loreal, Lee Stafford, Toni&guy, wella osv osv..

er det noen som har en å anbefale? :klø:

og funker de noe særlig?

Skrevet

Jeg kan anbefale SP (wella) :Nikke:

Den er veldig konsentrert på fargen slik at det skal ikke mange vaskene til før man merker god forskjell :jepp:

Den er fin å bruke ca 1gang hver/annenhver uke når man har et resultat man er fornøyd med :) Så bruker man bare vanlig sjampo ellers :)

Skrevet
Har fått litt gulskjær i mitt ellers naturlige lysblonde hår og skal derfor kjøpe meg en sånn lilla-shampo, for å se om det kan hjelpe. Men hvilken skal jeg velge?

det er jo så mange, har sett fra Loreal, Lee Stafford, Toni&guy, wella osv osv..

er det noen som har en å anbefale? :klø:

og funker de noe særlig?

Jeg trodde aldri jeg skulle anbefale ett butikkmerke.. men define pure blonde er faktisk bra! tilfører fuktighet og tar vekk gulskjær. Den koster 99. Jeg prøvde en sølvshampo fra SP og den var helt lilla.. men gjorde håret mitt grått..

Skrevet

define shampoene er ike noe bra for mitt hår.. så nå har jeg kjøpt den fra L'oreal da. så får vi se:)

Skrevet

John Frieda sin er også veldig god. Fås på Cubus til 99,-

Skrevet
Jeg trodde aldri jeg skulle anbefale ett butikkmerke.. men define pure blonde er faktisk bra! tilfører fuktighet og tar vekk gulskjær. Den koster 99. Jeg prøvde en sølvshampo fra SP og den var helt lilla.. men gjorde håret mitt grått..

det er fordi den er veldig konsentrert og ikke skal brukes ved hver vask det ;)

Hadde du stoppet i tide ville det ikke blitt grått...

Skrevet

nei frisøren sa tydelig til meg at den burde brukes bare en gang i uken, max. og at det gikk an å holde opp med å bruke den når man følte at fargen var OK. hun sa det var lett å bli sånn "mye vil ha mer" så man burde passe seg :ler:

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...