Bex Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har lyst å kjøpe en ulltrøye til venninna mi til bursdagen. Hun likte så godt en jeg har, men den er gammel, og butikken er nedlagt. Noen som vet hvor jeg kan finne en fin ulltrøye, gjerne med kort erm og blonder? Nevn gjerne prisnivå også På forhånd takk!!!
Vera Vinge Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Sparkjøp har hatt noen ganske ok ulltrøyer og noen i ull og silke. Jeg har en langermet i ull derfra med blondekant på ermene. Jeg innbiller meg at de også fantes i singletversjon, men er ikke helt sikker. De kostet kanskje rundt 150,-? Det høres litt rart ut å kjøpe dette på Sparkjøp kanskje, men akkurat noe av ullundertøyet er faktisk helt ok. Ellers har jeg sett feminint ulundertøy på noen sportsbutikker. Mener hvertfall jeg har sett det på G-sport tidligere.
Gjest itla Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Litt (mye) høyere prisklasse, men jeg er helt frelst på plaggene fra Vera & William. Selges ihvertfall i undertøysavdelingen på Steen&Strøm og på Norway Designs her i Oslo.
Bex Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2009 Ja, det er lekkert, men bittelitt mye for en bursdagsgave. Men er akkurat den stilen jeg er ute etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå