Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir veldig forvirret av hudproduktet Jan Marini, tror jeg trenger råd ang dette. Ser at det er veldig populært og har mange gode resultater.

Har hatt frem og tilbakevendende problemer med urenhud de siste årene, som det har blitt små arr av etterhvert. Ofte har jeg opplevd å få en "klump" i huden, ved nesen eller kinnet, som holder seg der i 1år. :tristbla: Det går ikke ann å klype, det har bare kommet blod. Men når jeg tilslutt får den bort, kommer det masse hvitt ut.

Klumpene er litt synlig:\

Har forsøkt Md Formulations for sensitiv hud, for jeg har lurt på om jeg har brukt gale hudprodukter tidligere til huden min slik at det har blitt problemhud.

Synes huden ser slapp ut, grå, svarte prikker på neseparti, hvite prikker på hakeparti, litt store porer å av og til stram/tørr hud mens andre ganger mjuk og frisk.

Synes den er blitt litt ujevn og flekkete også i hudtonen. Tidligere trengte jeg aldri dekkende sminke krem for å jevne ut fargen.

Har vært hos hudlege,men fikk ikke så mye hjelp. Hun sjekket huden min, sa at den var sensitiv og normalhud, og burde bruke MS Formulations.

Har hjulpet litt, men ikke helt fornøyd. Ser at utfallene av urenheter ikke er like ofte siden jeg ikke bruker for sterke produkter lengre, men det er vel det eneste jeg ser.

Er Jan Marini et produkt for meg, tror dere? Noen tips om hva jeg skal bruke av produktene?

Stor takk fra Marianne

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har hatt frem og tilbakevendende problemer med urenhud de siste årene, som det har blitt små arr av etterhvert. Ofte har jeg opplevd å få en "klump" i huden, ved nesen eller kinnet, som holder seg der i 1år. :tristbla: Det går ikke ann å klype, det har bare kommet blod. Men når jeg tilslutt får den bort, kommer det masse hvitt ut.

Klumpene er litt synlig:\

Ang dette vil jeg også si at det ikke har vært som vanlige talgprikker og lignende. Det som kom ut var hardt og gul/brunt. Kom i masse mengder.

Det var umulig å ikke plage seg over, for klumpene var så synlig og ubeskjedent. Stakk "ut" av huden og var skjemmende synlig!

Skrevet

Bioglycolic cleanser

Bioglycolic bioclear cream/ lotion

Daily antioxidant face protector

Skrevet
Bioglycolic cleanser

Bioglycolic bioclear cream/ lotion

Daily antioxidant face protector

Takk :)

Skrevet

De produktene har gjort huden min bra iallefall, men alt er jo så individuelt så du må nesten prøve ut serien for å finne ut om den er noe for deg. Jeg vil også anbefale deg en maske som heter skin zyme. Det er en eksfolierende maske som samtidig tilfører huden godt med fuktighet. Jeg bruker den 3-4 ganger i uken, klarer meg ikke uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...