Gjest KateW Skrevet 12. februar 2009 #21 Skrevet 12. februar 2009 Hee... Dette er ikke min tråd, så jeg skjønner ikke hvorfor du gir råd til meg når jeg ikke har BEDT om det. Jeg brukte bare et eksempel, et eksempel for å illustrere et poeng. Jeg tror ikke det å ligge og onanere ville fått en partner som sjelden vil ha sex til å hoppe på meg og pule. Jeg har prøvd det da jeg var ung og usikker, og ble bare mer usikker.
Gjest bubbeli Skrevet 16. februar 2009 #22 Skrevet 16. februar 2009 He ts Du sier intet om alder, hvor lenge dere har campet sammen, antall barn etc etc, så vanskelig å svare noe vettugt. Hvis en type ikke tenner på deg så er det noe grunnleggende galt, og sannsynligvis har det lite med din fysikk å gjøre, altså om du generellt er "deilig" nok. De fleste menn er mer ømfintlig for mentale komplikasjoner enn jenter tror, er hodet distrahert av et eller annet fungerer staven dårlig. Og er en mann under 50 så er det å ikke få reisning på kjæresten et større "nederlag" enn å bli avvist eller å fake trøtt. Noe er helt galt, enten må dere snakke ut om det, eller så må du akseptere at ting kan være over! Tenk det motsatte, hvis du faket trøtt hver gang du og kjæresten la dere, hva kunne være årsaken?
Gjest Eurodice Skrevet 17. februar 2009 #23 Skrevet 17. februar 2009 Hvorfor klarer ikke folk å legge av seg dette med at det nesten alltid er mennene som blir avvist? Det er like mange kvinner i forhold som sliter med at mannen ikke vil. I mitt forhold er det jeg som blir avvist. Nå har vi sex tre-fire, av og til mer i uken da, men jeg skulle hatt mer. Er du misfornøyd med tre-fire ganger (går ut fra at det er det du mener) i uken? Sorry, jeg har ingen forståelse for deg. Du må være veldig ung og nyforelsket.
Silli Skrevet 17. februar 2009 #24 Skrevet 17. februar 2009 Jeg blir stadig avvist, synd men sant. nå har vi ikke sex mer enn 1 - 2 ganger i uka. ' vi onanerte hverandre for en stund siden, rett før jeg kom, når jeg begynte å lage lyder, stoppet han og sa : Sånn, nå må du sove. da føler man seg smart...
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #25 Skrevet 17. februar 2009 Er du misfornøyd med tre-fire ganger (går ut fra at det er det du mener) i uken? Sorry, jeg har ingen forståelse for deg. Du må være veldig ung og nyforelsket. Jeg tror nok hun med dette: "Nå har vi sex tre-fire, av og til mer i uken da, men jeg skulle hatt mer.", mener tre-fire personer, altså gruppesex....hun skrev jo ikke noe om at "tre-fire" var antall ganger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå