Gjest ts Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 typen vil bare pule i helga, han sier alltid at han er trøtt, vil sove mer denne natten, mn jeg vil hver dag, noen tips
Gjest ts Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 hjelper ikke, har prøvd å forført ham, ligget naken i senga når han skal legge seg og sånn, mn de samme unsyldningene da og, og vil ikke føle meg avist mer..
MonicaØH Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Da får du bare sette deg ned og snakke med han ordentlig.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 typen vil bare pule i helga, han sier alltid at han er trøtt, vil sove mer denne natten, mn jeg vil hver dag, noen tips Slik har de fleste menn det, alltid. Hadde du vært en mann vill rådene vært. Ikke mas, ikke press, la henne få tid, gjør mer husarbeid, overrask med kino/restaurant osv. Disse rådene fungerer sjelden, man hadde mer sex på 60 tallet enn idag, når menn gjorde 0 husarbeid. Eneste rådet er at du må enten finne en mann som har like mye lyst som deg. Det bør ikke være vanskelig.(godt gjort å finne en med lite lyst forresten) Eller lære deg å leve med 2 ganger i uka, eller mindre, som de fleste menn. Er en grunn til at menn har mange hobbyer som biler, mc, jakt, modelbygging, fotball , energien må ut når kjæresten er trøtt, sliten,ikke opplagt, for mett, for full, for seint , ikke i form, mye å tenke på osv osv. Alternativet er å dope maten hans med testoseron for å øke brunsten
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Han sier jo han er trøtt, så kanskje du kan prøve å gjøre noe med det? Få ham med mer ut å mosjonere i frisk luft? Gå romantisk tur, eller løpe sammen. Få frigjort litt endorfiner for å gjøre ham mer opplagt? Snik-legge om kostholdet med mer sunn mat - fisk og grønnsaker, mindre fett og sukker, og sløvende junk-food. Om han blir mer opplagt generelt virker det jo inn på humør og trivsel, og kanskje også på lysten? Vetikkejeg - bare tenker litt høyt her ....
Gjest ts Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 han har faste tider på jobb og jeg har litt forskjellig, som oftest den ene uka sent og den andre tidlig, mn av og til litt blanding, han spiser jo alt det jeg lager til ham de gangene jeg kommer hjem tidlig, mn han er litt kresen... mn skal prøve å få ham til å spise sunnere:) takk for svar
Gjest MannligRådgiver Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 hjelper ikke, har prøvd å forført ham, ligget naken i senga når han skal legge seg og sånn , mn de samme unsyldningene da og, og vil ikke føle meg avist mer.. Det funker ikke det skjønner du. Du må seksualisere situasjonen, dvs onanere heftig og være i din egen verden....da garanterer jeg at du blir grisepult...
Gjest KateW Skrevet 11. februar 2009 #10 Skrevet 11. februar 2009 Hvis du prøver det, og han avviser deg, så vær klar over at det kan føles utrolig ydmykende. ..
Gjest ts Skrevet 11. februar 2009 #11 Skrevet 11. februar 2009 Hvis du prøver det, og han avviser deg, så vær klar over at det kan føles utrolig ydmykende. .. takk for tipset, mn er klar over det, begynner bare å bli veldig ...
Gjest Hee Skrevet 11. februar 2009 #12 Skrevet 11. februar 2009 Hvis du prøver det, og han avviser deg, så vær klar over at det kan føles utrolig ydmykende. .. Hæææhh??? Det spiller vel ingen rolle om det er litt ydmykende? Tenk om vi menn skulle tatt oss nær av de gangene vi blir avvist? Det er jo en del av gamet! Har kjønnsrolle-utviklingen stått stille?
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 11. februar 2009 #13 Skrevet 11. februar 2009 typen vil bare pule i helga, han sier alltid at han er trøtt, vil sove mer denne natten, mn jeg vil hver dag, noen tips Hvis du med dette mener at du vil ha full oppvarting med alt som skal til for at du skal ha det bra så må jeg skuffe deg. Vi gidder rett og slett ikke... Det tar for lang tid. Hvis vi derimot kan bare putte kuken inn og knulle så har jeg aldri sagt nei takk. Desverre funker det ikke slik i virkligheten og da er det greiere å gi litt oppvarting i helgene slik at begge har det bra. Ellers så har jeg lagt merke til hvis jeg legger meg inntil henne i skje stilling med kuken mot rumpen, så reiser kuken seg raskt og er som regel klar til dyst (jeg skal være bra trøtt hvis det ikke hjelper). Kanskje en ide å legge deg inntil slik for å få litt "intimitet" (uten krav om sex såklart) og se om det skjer noe...
Teriyaki Skrevet 12. februar 2009 #14 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Slik har de fleste menn det, alltid. Hadde du vært en mann vill rådene vært. Ikke mas, ikke press, la henne få tid, gjør mer husarbeid, overrask med kino/restaurant osv. Disse rådene fungerer sjelden, man hadde mer sex på 60 tallet enn idag, når menn gjorde 0 husarbeid. Eneste rådet er at du må enten finne en mann som har like mye lyst som deg. Det bør ikke være vanskelig.(godt gjort å finne en med lite lyst forresten) Eller lære deg å leve med 2 ganger i uka, eller mindre, som de fleste menn. Er en grunn til at menn har mange hobbyer som biler, mc, jakt, modelbygging, fotball , energien må ut når kjæresten er trøtt, sliten,ikke opplagt, for mett, for full, for seint , ikke i form, mye å tenke på osv osv. Alternativet er å dope maten hans med testoseron for å øke brunsten Hvorfor klarer ikke folk å legge av seg dette med at det nesten alltid er mennene som blir avvist? Det er like mange kvinner i forhold som sliter med at mannen ikke vil. I mitt forhold er det jeg som blir avvist. Nå har vi sex tre-fire, av og til mer i uken da, men jeg skulle hatt mer. Endret 12. februar 2009 av Teriyaki
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 12. februar 2009 #15 Skrevet 12. februar 2009 Det er like mange kvinner i forhold som sliter med at mannen ikke vil. I mitt forhold er det jeg som blir avvist. Neppe. Menn og kvinners sexlyst er sammenlignet med traktor og romskip. Traktorer starter alltid mens romfergeutskytinger blir utsatt om det regner, blåser...... you name it. mitt inntrykk er at endel jenter i lystig lag liker å fremstå som "gladjenter" som ikke sier nei takk til en rask en om morgenen før jobb f.eks. (Og det stemmer sikkert inni hodet deres om dere hadde våknet opp med Brad Pitt). Godt det er bare jenter på jentevorspiel for da kan dere vanne deres alter ego og skryte uhemmet. Uten sannhetsvitne tilstede. Sorry den går ikke. Hadde kvinner hatt sammen sexlyst som menn hadde de prostituerte gått arbeidsledig og Tv aldri stått på...
Gjest KateW Skrevet 12. februar 2009 #16 Skrevet 12. februar 2009 Hæææhh??? Det spiller vel ingen rolle om det er litt ydmykende? Tenk om vi menn skulle tatt oss nær av de gangene vi blir avvist? Det er jo en del av gamet! Har kjønnsrolle-utviklingen stått stille? Jeg har aldri avvist en partner seksuelt, men jeg har blitt avvist selv. Dette hadde for pokker ikke med kjønn å gjøre. Men jeg har ligget i senga i sexy undertøy, og tatt på meg selv, og har hatt en kjæreste som har klaget på vondt i hodet og trøtt, det er IKKE kult. Jeg har aldri gjort det samme selv. Når man over lengre tid har blitt avvist, og blottlegger seg som man gjør når man naken og onanerende ber om sex, da er det nesten dobbelt ille å bli avvist. OG til siste gjest, jeg har alltid hatt mest sexlyst i de forholdene jeg har vært. Det er IKKE alltid like moro... Ikke sammenlign meg med en traktor, da blir jeg vrien...
Gjest gidder Skrevet 12. februar 2009 #17 Skrevet 12. februar 2009 Hvorfor klarer ikke folk å legge av seg dette med at det nesten alltid er mennene som blir avvist? Det er like mange kvinner i forhold som sliter med at mannen ikke vil. I mitt forhold er det jeg som blir avvist. Nå har vi sex tre-fire, av og til mer i uken da, men jeg skulle hatt mer. Gi opp, du når ikke fram. Atter en bitter mann på forumet som drar alle kvinner over samme kammen og ikke ser at det faktisk er forskjell innenfor kjønnene også. Det er like ille for den som blir avvist, uansett kjønn.
Gjest Hee Skrevet 12. februar 2009 #18 Skrevet 12. februar 2009 Men jeg har ligget i senga i sexy undertøy Kanskje nettopp det er avtennende for han? Oppspjåking virker ofte mot sin hensikt. Litt for desperat, liksom. Naturlig kåthet, en seksualisert situasjon, er ofte det beste.
Gjest KateW Skrevet 12. februar 2009 #19 Skrevet 12. februar 2009 Kanskje nettopp det er avtennende for han? Oppspjåking virker ofte mot sin hensikt. Litt for desperat, liksom. Naturlig kåthet, en seksualisert situasjon, er ofte det beste. Kjære deg, nå vrir du på alt jeg sier for å krangle. Når jeg sa til TS at da kunne hun bli avvist ved å ligge og onanere i senga, nettopp fordi det kan virke avtennende, så sa du at menn ble avvist hele tiden. Når jeg sier at jeg har prøvd dette, og blitt avvist så sier du at jeg sikkert virket utspjåket. Til det du sier, jeg har et svært naturlig og sunt forhold til egen og andres seksualitet, men når man har en kjæreste som stadig avviser en, er trøtt, sliten osv, så kan det være ydmykende, der støtter jeg TS, og det er ikke alltid bare mannen som blir avvist.
Gjest Hee Skrevet 12. februar 2009 #20 Skrevet 12. februar 2009 Når man over lengre tid har blitt avvist, og blottlegger seg som man gjør når man naken og onanerende ber om sex Du skal jo ikke be om sex?? Du skal jo ligge å onanere heftig uten å ense han kommer inn, og du kan gjerne spørre om han kan gå ut en stund fordi du vil onanere deg ferdig alene. Du skal ikke spille en rolle, det er det dummeste du gjør, situasjonen må framstå ekte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå