Gå til innhold

Erfaring med Lilly kjoler?

Anbefalte innlegg

Gjest anette´s verden
Skrevet

Hei,

noen som har erfaring med danske LIlly sine brudekjoler?

Er alle blanke i stoffet?

Føles de bra på, kvalitetsmessig (de er jo ganske rimelige, iforhold til mye annet)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lily-brud
Skrevet

Jeg har kjøpt min kjole fra Lily og er kjempefornøyd! Stoffet er ordentlig brudekjolestoff, ikke noe taft eller tull. Nydelig slep og snøring i ryggen sånn at en kan variere litt etter vekt (prøver å legge på meg et par kilo til den store dagen). Ang. pris så anbefaler faktisk økonomer at en bestiller brudekjoler fra Danmark pga. prisforskjellene. Det er helt enorme forskjeller, og som jeg har erfart - det er ikke fordi kjolene har dårligere kvalitet.

Skrevet
Ang. pris så anbefaler faktisk økonomer at en bestiller brudekjoler fra Danmark pga. prisforskjellene. Det er helt enorme forskjeller, og som jeg har erfart - det er ikke fordi kjolene har dårligere kvalitet.

Har sett norske brudesalonger om avorterer med "danske priser" altså omgjort til NOK fra DKK bare... Stemmer ikke dette da?

Syns forresten Lilly-kjoler er nydelige og lurer på en selv :) de jeg har sett er ikke stygge i stoffet hvis det er det du er redd for

Skrevet (endret)
Hei,

noen som har erfaring med danske LIlly sine brudekjoler?

Er alle blanke i stoffet?

Føles de bra på, kvalitetsmessig (de er jo ganske rimelige, iforhold til mye annet)?

Jeg er også kjempefornøyd med min Lilly kjole. Tykt og fint stoff, som la seg fint. God kvalitet i sømmene og pynten. Min er i alle fall ikke blank i stoffet.....kommer nok an på kolleksjonen år for år tenker jeg..

Min satt virkelig godt på - jeg hadde trodd at en såpass stor kjole ville føles tung på, men den var bare god å gå med... på min var det hemper og strikkbelte på innsiden slik at den hvilte på hoftene, og belastiningen ble jevnt fordelt på korsrygg og hofter... slik at det ikke var tungt i ryggen å ha på en stor kjole en hel lang dag og kveld.

Lilly har også lagersalg mnist en gang i året - da kan du virkelig gjøre kupp! Jeg sparte 10 000 totalt på kjole, sko, veske, underskjørt og slør på å kjøpe på fabrikkutsalget i forhold til salong i norge - reisen inkludert!!

Endret av thumbalina
Skrevet (endret)
Jeg er også kjempefornøyd med min Lilly kjole. Tykt og fint stoff, som la seg fint. God kvalitet i sømmene og pynten. Min er i alle fall ikke blank i stoffet.....kommer nok an på kolleksjonen år for år tenker jeg..

Min satt virkelig godt på - jeg hadde trodd at en såpass stor kjole ville føles tung på, men den var bare god å gå med... på min var det hemper og strikkbelte på innsiden slik at den hvilte på hoftene, og belastiningen ble jevnt fordelt på korsrygg og hofter... slik at det ikke var tungt i ryggen å ha på en stor kjole en hel lang dag og kveld.

Lilly har også lagersalg mnist en gang i året - da kan du virkelig gjøre kupp! Jeg sparte 10 000 totalt på kjole, sko, veske, underskjørt og slør på å kjøpe på fabrikkutsalget i forhold til salong i norge - reisen inkludert!!

Hei, det hørtes jo interesant ut, er det i Køben?

Vet du når?

Jeg har egentlig kjøpt en kjole, men bestilte den uten å prøve fra østlandet og den var desverre for liten! Det var en lilly kjole,den var kjempe vakker..

Men har lyst på Lilly kjole igjen!

Ser du kan enten bestille direkte fra Lilly.dk eller ablone eller noe sånt på nett!

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt en Lilly-kjole, den er kjempegod å ha på, ordentlig stoff, veldig flott!! :-)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min kjole :)

Jeg har ikke hentet den enda - den er under bestilling, men har prøvd den to ulike ganger og stoffet er fantastisk flott!

Skrevet

Jeg har også kjøpt Lilly kjole og er kjempe fornøyd!!! Den er overhodet ikke blank i stoffet. Tykt og fint stoff. Lilly kjolene er billig og med bra kvalitet. Kjøpte min gjennom abelone collection på nettet. Super fornøyd med den og kan nesten ikke vente til den store dagen da jeg skal ha den på meg :)

Skrevet (endret)
Hei, det hørtes jo interesant ut, er det i Køben?

Vet du når?

Jeg har egentlig kjøpt en kjole, men bestilte den uten å prøve fra østlandet og den var desverre for liten! Det var en lilly kjole,den var kjempe vakker..

Ser du kan enten bestille direkte fra Lilly.dk eller ablone eller noe sånt på nett!

Innlegget redigert.

Reglene.

Arwen (mod)

Utsalget er i nærheten av Viborg om jeg ikke husker helt feil.... men gå inn på hjemmesiden deres - så står det nok der! Mulig de har flere utsalg også!

Endret av Arwen
Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Jeg ordla meg litt dumt i "brudekjole"-tråden.. Var ikke på lagersalg, men lilly-salg :fnise: Som thumbalina sier, det er utsalg i nærheten av Viborg, Jeg var i Købehavn. Står opplistet butikker på nettsiden. Hadde på forhånd hørt om når de skulle ha salg ( :lur: )

Jeg har ikke noen blank, "knitre"-kjole, men tykt brudekjolestoff. Perler på overdelen, men skal du ha en annen kjole enn meg, ring/mail og spør. Har inntrykk av at de er meget hjelpsomme! Det er stropper på kjolen min, og jeg vet ikke hvor bra det hadde gått å ta de av, for det er ikke en typisk avstivet overdel (men det avhenger vel litt på snøringen også..?). Synes stroppene var veldig fine jeg da :rødme:

Vil uansett anbefale deg å sende en mail eller ringe, da er du litt mer sikker på at det blir korrekt i forhold til hva du ønsker! Lykke til! Og bare spør om det er noe, jeg ordlegger meg litt knotete i dag :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...