Gå til innhold

Sko til sjakett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sko brukes til sjaketten til guttungen? Eller til Diplomat-klærne til mannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk det dere liker best. Jeg kan ikke fordra lakksko, så brudesvennen vår har fått seg sorte skinnsko som er helt matte i skinnet.

Antar at min kommende ektemann også legger seg på det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min kjære har kjøpt seg Lloyd-sko som ikke akkurat er helt lakksko, men de er litt blanke. Jeg synes de er flottere og mer elegante til, enn helt matte sorte sko.

Ett lite tips, bare!

p.s. det er en tråd om dette fra ca en måneds tid tilbake..... Jeg får bare ikke til å sette den inn :cry:

Skrevet

I følge tradisjoner så skal lakksko kun brukes til kjole og hvitt og vanlige sorte pensko til jaquette og diplomat har jeg litt fortalt....

Skrevet
Min kjære har kjøpt seg Lloyd-sko som ikke akkurat er helt lakksko, men de er litt blanke. Jeg synes de er flottere og mer elegante til, enn helt matte sorte sko.

Ett lite tips, bare!

p.s. det er en tråd om dette fra ca en måneds tid tilbake..... Jeg får bare ikke til å sette den inn :cry:

Her er linken...

Skrevet

Siden sist har jeg også fått handlet meg sko og var veldig heldig med det. Hugo Boss sko med lærsåle, sikekrt sydd i Italia og med en finish alla Lloyd-sko som nevnt over. Toppen av kransekaka var at jeg fikk dem til halv pris fordi det var det siste paret de hadde. (Av og til er små føtter en fordel...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...