Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Hei, Jeg fantaserer litt om å strippe for flere damer samtidig (kanskje en liten eksibsjonist i magen..), synes dette er en pirrende fantasi. Noen damer som har erfaringer med mannlig stripp eller for eksempel klespoker hvor det er en mann som taper? Synes dere det var kult, ble dere evt kåte eller er det bare flaut? Ereksjon -er det pinlig eller moro? Spent på deres kommentarer..
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Flott å se hvis man er veltrent og har en lang og tykk en, og hvis mannen har gjort seg litt flid som å barbere seg nedentil. Tror ingen vil klage på hvis man har en stor og struttende ereksjon. Pluss hvis han også er omskjært. Kjipere hvis han er utrent...
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Hei, Jeg fantaserer litt om å strippe for flere damer samtidig (kanskje en liten eksibsjonist i magen..), synes dette er en pirrende fantasi. Noen damer som har erfaringer med mannlig stripp eller for eksempel klespoker hvor det er en mann som taper? Synes dere det var kult, ble dere evt kåte eller er det bare flaut? Ereksjon -er det pinlig eller moro? Spent på deres kommentarer.. Tanken tenner meg. Det blir noe annet når det er en fremmed som stripper, og ikke kjæresten. Mye mer pirrende å se en kropp man ikke har sett før. Gjerne med noe utfordrende dans, bevegelser og mulighet for at vi damer kan få delta litt, tenker da på å få ta på, runke, evnt. suge pikken. Ereksjon er bra.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Tanken tenner meg. Det blir noe annet når det er en fremmed som stripper, og ikke kjæresten. Mye mer pirrende å se en kropp man ikke har sett før. Gjerne med noe utfordrende dans, bevegelser og mulighet for at vi damer kan få delta litt, tenker da på å få ta på, runke, evnt. suge pikken. Ereksjon er bra. Hadde vært deilig og kjent flere jenter som deg. Har tent på tanken på opplegget selv, men tror ikke at det egentlig er mange jenter som tenner på det. Skulle likt å vite hvor man kan finne kvinner som vil se en mann strippe, i første omgang kanskje på webcam, deretter i real-life.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå