Lakeni Skrevet 10. februar 2009 #1 Del Skrevet 10. februar 2009 jeg skal til London litt senere i år, og så har vi (ikke jeg) bestilt rom på Wembley Plaza. Hvor lang tid vil det ta for oss å reise herfra og inn til sentrum? Og hva anbefaler dere å gjøre i London når man skal være der litt mindre enn en uke (5 dager). Hvor er det bra å shoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busy Lizzie Skrevet 11. februar 2009 #2 Del Skrevet 11. februar 2009 jeg skal til London litt senere i år, og så har vi (ikke jeg) bestilt rom på Wembley Plaza. Hvor lang tid vil det ta for oss å reise herfra og inn til sentrum? Og hva anbefaler dere å gjøre i London når man skal være der litt mindre enn en uke (5 dager). Hvor er det bra å shoppe? Tar deg nok ca 20 minutter inn til byen med tbane. Sjekk London tråden for ting man kan gjøre. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=371123 Ønsker du all shopping på ett sted burde du dra til Westfield i Vest London, men kommer jo helt an på hva slags butikker du er ute etter. http://uk.westfield.com/london Ellers er det shopping in Oxford Street, Camden Town, Covent Garden, Kings Road (Sloan Square stajon) God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #3 Del Skrevet 12. februar 2009 Carnaby Street er også et fint sted for shopping Finner blant annet Puma, Fornarina, David&Goliath, Levi's, Replay, etc. Veldig koselig der også - null trafikk og masse utekaféer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #4 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er masse å ta seg til i London..man får liksom aldri nok. På denne siden finner du masse fine tips. Bare søk på London så har du masse å velge i: www.ferietipset.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå