Smørblomsten Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Noen som kan anbefale en god hårskum/mousse med godt hold??
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Jeg bruker Osis fra Cutrin den røde, den har god hold, gir masse volum og lukter godt.
datajente Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 (endret) Hei! Jeg synes faktisk at hårskummet i serien Got2Be, som selges rundt omkring i diverse klesbutikker og dagligvareforretninger, er bra, jeg! Dessuten er hårkremen fra Define Volume serien veldig god for å få volum i håret. Endret 13. februar 2009 av datajente
Avalon Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 L´oreal Techni color skal det vøre en som heter, får den på frisørsalonger eller på blivakker.no Jeg likte denne veldig godt, den klisser ikke, flasser ikke. Mitt hår kan bli lett fett om jeg har saker og ting i det men det ble ikke fett av denne
Drua Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Define Volume Booster Mousse! Helt avhengig, bruker det hver dag. Har prøvd stort sett alt av rimelige hårskum, og dette er det beste synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har alltid pleid å brukt kms sitt volum-skum (grønn etikett), synes denne er kjempegod og lukter så utrolig friskt og godt. Men nå når jeg ikke har råd til den, har jeg oppdaget et billigmerke som også er kjempebra. Denne lukter mer søtt. Merket heter Proffs og selges på bla lindex, vita og lignende butikker og er veldig rimelig. Husker ikke helt prisen, men i underkant av 100,- (lyserosa flaske) begge disse har god hold, bruker den både når jeg vil skape litt volum etter dusjen, men også når jeg skal krølle håret, og sistnevnte styling varer som regel både ut dagen og neste dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå