Gå til innhold

Fin sang til noen du må gi slipp på, men som har betydd mye for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som vet om en fin sang som kan beskrive det å sette utrolig stor pris på en person som har betydd mye for deg, men som man må skille vei med? Da tenker jeg i utgangspunktet ikke på en breakupsang til eksen, men mer sånn til noen som har hjulpet deg i en tid som har vært vanskelig?

Kanskje uforståelig spørsmål, men tenker på en kollega som har hjulpet meg gjennom mye gjennom en tung tid, men vi er helt forskjellige, både i alder og interesser, og det er ikke naturlig for oss å være venner i fremtider. Men skulle ønske jeg kunne finne en sang som kunne uttrykke noe av det jeg føler.. Er bittert og trist å gi slipp, men jeg må det, for å komme meg videre..

Håper noen kan komme med noen tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det var faktisk en litt fin og poetisk situasjon ... Skulle ønske jeg hadde mange forslag, men jeg kan egentlig bare komme på en låt som kanskje kan passe, og det er One Of These Days av Neil Young.

Skrevet

Uvanlig tråd, men jeg må si som den over meg; poetisk:) ble spent på flere forslag selv faktisk:)

Def Leppard- Long long way to go er mitt forslag:)

Skrevet

Nick Drake: Northern Sky.

Skrevet

Three Doors down - Kryptonite. Den minner ihvertfall meg om en venn av meg som det ble "slutt" med, for han er veldig ustabil og plutselig passet det ikke å være venner. Så fant vi tonen igjen og jeg tilga den gangen.. nå er vi ikke venner igjen, og denne gangen gir jeg faen.. men teksten vil alltid være om han føler jeg.

Skrevet

Så gode dere er:) Takk for mange fine forslag!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...