Gå til innhold

Takking i talen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal holde en liten tale mot slutten av middagen, der jeg blant annet skal takke alle som har hjulpet oss i anledning dagen. Er det vanlig og da også takke toastmaster (han er proff, leid inn), kokk og andre som utfører betalte tjenester?

En onkel skal holde takk for maten - tale, han takker vel kanskje kokken der?

Hm. Er litt usikker nå, setter pris på litt hjelp!

Klem, Silje

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal takke de du vil takke jeg...... :D

Gjest Madden
Skrevet

Er du veldig komfortabel med å tale så kan du jo ramse opp alle sammen...jeg kommer nok til å be min mann "bake inn" noen ord i sin tale..som takk til våre foreldre for all god hjelp!

De øvrige vil vil slå sammen noe. Serveringshjelpene må da få komme frem i rampelyset for en takk..og kanskje en flaske vin eller noe! ikke helt bestemt der enda, og toastmaster som er en venn av oss!

Gjør som du føler deg mest komfortabel med! i tillegg kan du jo føye til en side i sangheftet der du takker for all hjelp til hver enkelt! det kommer vi til å gjøre iallefall!!

Lykke til! :D

Skrevet

Vi startet hele middagen med å holde en velkomsttale vi og der takket vi alle som hadde hjulpet oss under planleggingen og på selve dagen.

Toastmasteren var den som sørget for å få alle serveringsfolkene våre frem på gulvet slik at de fikk applaus fra alle sammen, så det var han som takket på vegne av oss når det gjaldt de.

Skrevet
Vi startet hele middagen med å holde en velkomsttale vi og der takket vi alle som hadde hjulpet oss under planleggingen og på selve dagen.

Toastmasteren var den som sørget for å få alle serveringsfolkene våre frem på gulvet slik at de fikk applaus fra alle sammen, så det var han som takket på vegne av oss når det gjaldt de.

Det høres ut som en god løsning! Tror vi kommer til å "herme" dere på dette jeg! :D

Skrevet

Det høres ut som en god løsning! Tror vi kommer til å "herme" dere på dette jeg! :D

Herm i vei du! Selv var vi fornøyd med dette, for da kom ikke all takkingen på en gang lissom. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...