Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 det står ikke alltid opprinnelsesland. Hva er typiske israelske varer, bortsett fra jaffa-appelsiner? noen som har en vare-oversikt, slik at det er lettere å skygge unna israelske produkter?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 det står ikke alltid opprinnelsesland. Hva er typiske israelske varer, bortsett fra jaffa-appelsiner? noen som har en vare-oversikt, slik at det er lettere å skygge unna israelske produkter? Foreslår at du logger av PC'en og slår av mobiltelefonen. Mest sannsynlig er det israelske deler i den. Eller er det israelske bønder du planlegger skal få mindre å leve av?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Foreslår at du logger av PC'en og slår av mobiltelefonen. Mest sannsynlig er det israelske deler i den. Eller er det israelske bønder du planlegger skal få mindre å leve av? er du dårlig på å lese innlegg? det er vel matvarer ts tenker på
feuerstein Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Eller er det israelske bønder du planlegger skal få mindre å leve av? Er vel helst palestinerne som jobber på israelske gårder TS vil boikotte tenker jeg.
Gjest også interessert i boikott Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 er det mulig å få noen svar på det konkrete spørsmålet?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 det står ikke alltid opprinnelsesland. Hva er typiske israelske varer, bortsett fra jaffa-appelsiner? noen som har en vare-oversikt, slik at det er lettere å skygge unna israelske produkter? UZI, Bul og Desert Eagle er Israelske :gjeiper:
Gjest Gjest_Coco_* Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 det står ikke alltid opprinnelsesland. Hva er typiske israelske varer, bortsett fra jaffa-appelsiner? noen som har en vare-oversikt, slik at det er lettere å skygge unna israelske produkter? Begynn med å logge av PC`en (og selge den) og skriv et brev til SV - så får du listen derfra. Det er nemlig litt mer enn Jaffa-appelsiner.
Veronica88 Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Det er vel som den idiotiske gjesten sier dessverre, er vel mye teknikk i diverse saker og ting. Men da er det jo deler fra flere land før hele skiten stemples "made in china" Matvarer som frukt SKAL merkes med opprinnelsesland, hørt at noen har merket over frukt fra Israel med feil land for å selge mer. Det er litt teit. Ta heller inne frukt fra andre land da. Jeg synes man gjør mer nytte om man også boikotter amerikansk. De er jo tross alt Israels Storebror, føler jeg. Og det er mye lettere å finne, og mye lettere å unngå. Store amerikanske selskaper sier vel seg selv? Og husk at Freia og Maarud (har foreløpig ikke hørt at de er blitt norskeide, selv om de skulle bli det igjen!) eies av Kraft Foods. Maarud er ihvertfall merket med den logoen ennå. Det meste av sjokolader med utenlandske navn, og noen matvarer fra større selskaper er vel også amerikansk. Jo flere som boikotter ihvertfall litt, jo mer taper de, og jo mer tydelig blir det at de taper mer og mer jo flere kriger de starter selv og jo flere land de støtter som bare starter dem. Så alt teller føler jeg.
Gjest Gjest_Coco_* Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 Det er vel som den idiotiske gjesten sier dessverre, er vel mye teknikk i diverse saker og ting. Men da er det jo deler fra flere land før hele skiten stemples "made in china" Matvarer som frukt SKAL merkes med opprinnelsesland, hørt at noen har merket over frukt fra Israel med feil land for å selge mer. Det er litt teit. Ta heller inne frukt fra andre land da. Jeg synes man gjør mer nytte om man også boikotter amerikansk. De er jo tross alt Israels Storebror, føler jeg. Og det er mye lettere å finne, og mye lettere å unngå. Store amerikanske selskaper sier vel seg selv? Og husk at Freia og Maarud (har foreløpig ikke hørt at de er blitt norskeide, selv om de skulle bli det igjen!) eies av Kraft Foods. Maarud er ihvertfall merket med den logoen ennå. Det meste av sjokolader med utenlandske navn, og noen matvarer fra større selskaper er vel også amerikansk. Jo flere som boikotter ihvertfall litt, jo mer taper de, og jo mer tydelig blir det at de taper mer og mer jo flere kriger de starter selv og jo flere land de støtter som bare starter dem. Så alt teller føler jeg. Slike innlegg får meg til å få lyst til å kjøpe ENDA flere israelske varer. Det viser liksom nivået på innskriverne. DU/dere vurderer aldri å boikotte Iran, Kina, Pakistan, osv, osv ?
Respect Skrevet 11. februar 2009 #10 Skrevet 11. februar 2009 Tipper du finner det meste her: http://www.boikottisrael.no/liste/index.html
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #11 Skrevet 11. februar 2009 UZI, Bul og Desert Eagle er Israelske :gjeiper: og HVA er dette?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #12 Skrevet 11. februar 2009 Det er vel som den idiotiske gjesten sier dessverre, er vel mye teknikk i diverse saker og ting. Men da er det jo deler fra flere land før hele skiten stemples "made in china" Matvarer som frukt SKAL merkes med opprinnelsesland, hørt at noen har merket over frukt fra Israel med feil land for å selge mer. Det er litt teit. Ta heller inne frukt fra andre land da. Jeg synes man gjør mer nytte om man også boikotter amerikansk. De er jo tross alt Israels Storebror, føler jeg. Og det er mye lettere å finne, og mye lettere å unngå. Store amerikanske selskaper sier vel seg selv? Og husk at Freia og Maarud (har foreløpig ikke hørt at de er blitt norskeide, selv om de skulle bli det igjen!) eies av Kraft Foods. Maarud er ihvertfall merket med den logoen ennå. Det meste av sjokolader med utenlandske navn, og noen matvarer fra større selskaper er vel også amerikansk. Jo flere som boikotter ihvertfall litt, jo mer taper de, og jo mer tydelig blir det at de taper mer og mer jo flere kriger de starter selv og jo flere land de støtter som bare starter dem. Så alt teller føler jeg. Takk for flott innlegg! Maarud og Freia er herved boikottet
Gjest ts Skrevet 11. februar 2009 #13 Skrevet 11. februar 2009 Tipper du finner det meste her: http://www.boikottisrael.no/liste/index.html Takk Dette var svar på mitt spørsmål
Gjest Gjest_Coco_* Skrevet 11. februar 2009 #14 Skrevet 11. februar 2009 Takk for flott innlegg! Maarud og Freia er herved boikottet Hvilke andre land boikotter du?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #15 Skrevet 11. februar 2009 er du dårlig på å lese innlegg? det er vel matvarer ts tenker på Det står nå israelske varer i innlegget og ikke israelske matvarer
Gjest blkøfb Skrevet 11. februar 2009 #16 Skrevet 11. februar 2009 Slike innlegg får meg til å få lyst til å kjøpe ENDA flere israelske varer. Det viser liksom nivået på innskriverne. DU/dere vurderer aldri å boikotte Iran, Kina, Pakistan, osv, osv ? ts spurte ikke om din politiske mening, det er jo helt meningsløst å svare slik du gjør....... og skal du først snakke om nivå så burde du jo kunne argumentere litt bedre med tanke på partipolitiske hentydninger enn det du gjør(bare sånn at det iallefall ikke bare blir noe vas, som nå.....)
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #17 Skrevet 11. februar 2009 Slike innlegg får meg til å få lyst til å kjøpe ENDA flere israelske varer. Det viser liksom nivået på innskriverne. DU/dere vurderer aldri å boikotte Iran, Kina, Pakistan, osv, osv ? Vi må alle velge våre kamper. Jeg støtter f.eks. Redd Barna. Jeg skulle gjerne støttet mange flere veldedige organisasjoner, men det er begrenset hva jeg har råd til. Derfor har jeg valgt min sak som jeg prioriterer. På samme måte blir det når man skal protestere mot en sak ved f.eks. boikott. Man kan ikke boikotte alle land som noensinne har gjort noe galt. Da får man heller begynne å dyrke sin egen mat og lage sine egne klær av ull fra sauene i hagen... Man må velge den saken som engasjerer en mest.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #18 Skrevet 11. februar 2009 ts spurte ikke om din politiske mening, det er jo helt meningsløst å svare slik du gjør....... og skal du først snakke om nivå så burde du jo kunne argumentere litt bedre med tanke på partipolitiske hentydninger enn det du gjør(bare sånn at det iallefall ikke bare blir noe vas, som nå.....) Flott!
Gjest ferie Skrevet 12. februar 2009 #19 Skrevet 12. februar 2009 det står ikke alltid opprinnelsesland. Hva er typiske israelske varer, bortsett fra jaffa-appelsiner? noen som har en vare-oversikt, slik at det er lettere å skygge unna israelske produkter? og jeg skal boikotte ale muslimske land(drar ikke på ferie der...)og tenker å reise til Tel-Aviv for å handle....
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #20 Skrevet 12. februar 2009 og jeg skal boikotte ale muslimske land(drar ikke på ferie der...)og tenker å reise til Tel-Aviv for å handle.... og hva var spørmålet ditt? Eller var innlegget ditt bare ment å være et rasistisk manifest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå